عادت بی فایده به بعضی از اپلیکیشن‌های که سعی می‌کنند مدل تقلبی زندگی را برایمان بسازند. در این گزارش به هشت اپلیکیشنی که دلایل وجودشان برای همه جای سوال است را در گزارش آورده‌ایم.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مواقع بی کاری وقتی با تلفن همراه‌ مان کار می کنیم و شده تنها نقطه توجه ما در گشت و گذار جستجوگرهای مختلف مثل بازار بیشتر سراغ اپلیکیشن های می رویم که سعی دارند مدل مدل تقلبی زندگی را برایمان بسازند.

هشت اپلیکیشنی که دلایل وجودشان برایمان سوال است

پو
امکان دارد آوردن اسم این اپلیکیشن در فهرست اپ هایی که نمی دانیم برای چه ساخته شده اند، عده زیادی را از من عصبانی کند؛ ولی بهتر نیست جای نگهداری از پو و نگران خوراک و پوشاکش بودن از بچه همسایه ای، خواهری، کسی مراقبت کنید. مطمئنا از یک بچه واقعی بیشتر از پو ری اکشن های بامزه خواهی دید! به هر حال این اپلیکیشن را هم لابد برای کسانی ساخته اند که دور  و برشان هیچ موجود زنده ای برای توجه کردن نیست.


هشت اپلیکیشنی که دلایل وجودشان برایمان سوال است

سنگه قبر من چه شکلی است؟
اخه یکی نیست بگه سنگ قبرت رو میخوای تزیین کنی چیکار اصلا سنگ قبرت رو که نباید خودت انتخاب کنی باید برات انتخاب کنند البته دور از جونه همه. جالب اینجاست که این اپلیکیشن رو وقتی نصب میکنی اگه ناراضی باشی برات تزیینات بیشتر در نظر می گیره.


هشت اپلیکیشنی که دلایل وجودشان برایمان سوال است

آیا از ترکاندن حباب های ضربه گیرها خوشتان می آید؟
این اپلیکیشن هم توی بازارهای اپ پیدا می شود که شما با این عادتتان بیشتر وقت بگذرانید و امتیاز بگیرید. می توانید با استفاده ازش، ترکاندن حباب ها را تایم بگیرید و رکورد بزنید، می توانید رقابتی با دوستتان به ترکاندن حباب های ضربه گیر مشغول شوید و امتیاز جمع کنید.


هشت اپلیکیشنی که دلایل وجودشان برایمان سوال است

فوت کردن شمع
اگر از این دسته افرادی هستید که توی تولدها نمی توانند جلوی خودشان را بگیرند تا صاحب تولد، خودش شمع کیک تولدش را فوت کند، پس این اپلیکیشن را دانلود کنید. حداقل به شما می تواند کمک کند تا به شمع کیک تولد کسی دیگری توی روز تولدش چشم نداشته باشید.


هشت اپلیکیشنی که دلایل وجودشان برایمان سوال است

خاموش و روشن کردن فندک زیپو
اگر این تیک عصبی را همراه خود دارید و از صدای باز و بسته کردن فندک زیپو لذت می برید، قانع شدم! حق دارید این اپلیکیشن را دانلود کنید. با لمس کردن صفحه موبایل کالری کمتری می سوزانید تا وقتی که بخواهید خود فندک واقعی را هی خاموش و روشن کنید!


هشت اپلیکیشنی که دلایل وجودشان برایمان سوال است

اپلیکیشن آره یا نه
یادتان هست بچه تر که بودیم، وقتی که می خواستیم بدانیم یک کاری می شود یا خیر، دستمان را می گرفتیم توی هوا و بعد چشم های مان را می بستیم و دوتا انگشت اشاره مان را به هم نزدیک می کردیم. اگر انگشت های اشاره به هم برخورد می کرد، تصمیمان را مثبت می گرفتیم و اگر به هم نمی خورد، جوابمان منفی می شد. در واقع این اپلیکیشن انرژی شما را برای بالا بردن انگشت هایتان ذخیره می کند و خودش این کار را به جای شما انجام می دهد!


هشت اپلیکیشنی که دلایل وجودشان برایمان سوال است

اپلیکیشن اسم و فامیل
می توانید با استفاده از این اپلیکیشن، روی تبلت خودتان و سایر دوستان از مصرف کاغذ جلوگیری کنید. اپلیکیشن راهنما دارد و اگر کسی با حرف سختی مثل غ شما را آزار داد، می توانید تقلب کنید.


هشت اپلیکیشنی که دلایل وجودشان برایمان سوال است

اپلیکیشن فضول گیر
بعد از نصب کردن اپلیکیشن و قفل کردن گوشی تان، اولین نفری که موبایلتان را بردارد و رمزش را نزند، فیلمش را می گیرد و شروع می کند به آژیر زدن؛ بعد هم طی پیامی به کسی که گوشی را به دست گرفته می گوید "فضول! گیر افتادی" و تصویرش را پشت میله های زندان نمایش می دهد. شاید طفلک فقط گوشی خودش را با گوشی شما اشتباه گرفته باشد!
برچسب ها: دریچه ، خبر ، خبرنگاران ، نرم ، بازی ، هک ، پو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.