بازیکن - مربی تیم "صنایع غذایی ب آ" گفت: انگیزه بازیکنان جوان در کنار تجربه بزرگترها در لیگ والیبال ساحلی آینده روشن والیبال ساحلی را تضمین می کند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، یوسف دوبنده در حاشیه مرحله سوم رقابت های لیگ والیبال ساحلی اظهار کرد: امسال برگزاری مسابقات لیگ ساحلی کار خیلی خوبی بود که فدراسیون والیبال انجام داد. با تلاش موحدی وغفوری در کمیته والیبال ساحلی فدراسیون شاهد تحولات خوبی در این حوزه از جمله برگزاری مسابقات لیگ هستیم. من حدود 15 سال است که درگیر والیبال ساحلی هستم، همیشه حرف از برگزاری مسابقات بود اما امسال بعد از سال ها گام های عملی در این حوزه برداشته شد. این موضوع نشان دهنده پیگیری های درست مسئولان است.
 
وی با اشاره به حضور بازیکنان جوان در این مسابقات افزود: در جریان این مسابقات استعدادهای زیادی کشف می شوند. تا سال گذشته چنین مسابقاتی اصلا وجود نداشت اما حالا میبینیم که جوانان زیادی از گوشه و کنار کشور از این رقابت ها استقبال کرده اند. به نظرم این بازی ها باید به صورت مستمر برگزار شود. خوشبختانه اسپانسر های مالی خوبی هم از این رقابت ها استقبال کرده اند و انگیزه جوانان را بالاتر برده اند. انشالله والیبال ساحلی با همین جوانان در آسیا و جهان موفق شود.
 
بازیکن تیم والیبال ساحلی "صنایع غذایی ب آ " با اشاره به نقش موثر این مسابقات در پویایی تیم ملی گفت: اصلا بنای برگزاری لیگ والیبال ساحلی این است که برای تیم ملی استعدادهای خوبی کشف کنیم. البته این موضوع دلیل نمی شود که تجربه بازیکنان بزرگ را کنار بگذاریم. بازیکنان جوان در کنار با تجربه تر ها می توانند آینده خوبی را رقم بزنند. من مطمئن هستم تا دو سال آینده می توانیم شاهد موفقیت های بزرگ والیبال ساحلی ایران در آسیا و جهان باشیم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار