عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان گفت: در این دوره از مسابقات لیگ والیبال ساحلی حضور جوانان بسیار پررنگ وبا انگیزه است.

صابر هوشمند عضوتیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،‌اظهار داشت: یکی از نکات قابل توجه و مهم در این دوره از مسابقات لیگ حضور پر رنگ جوانان است آنها از انگیزه بسیار بالایی برخوردار است و در بای مقابل تیم‌های جوان نباید به هیچ عنوان اشتباه کرد چون کوچکترین غفلت عامل باخت تیم خواهد شد.

وی تصریح کرد: سطح کیفی دور دوم مسابقات لیگ والیبال ساحلی بسیار بالاتر از مرحله اول است در این دوره از رقابت‌ها جذابیت و هیجان بازی‌ها افزایش یافته و شرکت کنندگان برای راهیابی به مرحله نهایی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

عضو تیم ملی والیبال ساحلی کشورمان در ادامه یادآور شد: به نظرم برگزاری مسابقات لیگ از سوی فدراسیون و کمیته ساحلی یک حرکت بسیار خوب وحرفه‌ای بوده است، البته عادت کردن به نوع اجرای مسابقات لیگ یعنی هرچند روز یک بار در یک مرحله از رقابت‌ها شرکت کنیم تا حدودی زمانبر است ولی یک از عوامل اصلی رشد والیبال ساحلی در کشور خواهد بود"کسری غفوری" و "حمید موحدی" و دیگر اعضای کمیته ساحلی تک وتنها این لیگ را البته با همکاری فدراسیون راه اندازی کردند. اختصاص دادن مبلغ 20 میلیون تومان به تیمهای برتر به  جایزه نقدی هم یکی دیگر از عوامل بالا رفتن انگیزه شرکت کنندگان برای حضور در این رقابت‌ها و داشتن عملکردی حرفه‌ای است.
 
هوشمند در ادامه گفت: امیدوارم در سال آینده برگزار لیگ والیبال ساحلی فقط مختص به نیمه دوم سال نشود بلکه نیمه اول سال .هم مسئولان می‌توانند در شهرهای شمالی کشور لیگ را برگزار کنند و از این طبق ساحلی بازان را در طول سال درگیر مسابقه کنند.

وی سطح داوری این دوره از مسابقات را  تا حدودی ضعیف عنوان کرد و گفت: در این مرحله از لیگ نادر انصاری تنها داور غیر بومی حاضر در مسابقات  است. دیگر داوران بومی و جوان هستند کم تجربگی آنها باعث شده تا در برخی موارد قضاوت‌هایشان با مشکل همراه باشد، به طور کلی نمی‌توان  به قضاوت این مرحله از لیگ نمره خوبی داد فقط می‌گویم  بد نیست!!!
 
صابر هوشمند که در این مرحله از لیگ به جای "پرویز فرخی" در کنار " آق محمد  سلاق" توپ می‌زند اظهار داشت: یار ساحلی ملی من "سلاق" پس از مرحله اول لیگ دچار کسالت شده بود و به تازگی بهبود پیدا کرده  است به همین خاطر برای حضور در این دو ره از مسابقات  فقط 2 الی سه جلسه تمرین کردیم مطمئن هستیم در مراحل بعدی لیگ با وضعیت قدرتمندی به مصاف حریفان خواهیم رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار