بازیکن تیم فرنتک دو تهران در حاشیه مرحله سوم رقابت های لیگ والیبال ساحلی گفت: قطعا برگزاری این مسابقات تاثیر بسزایی در آمادگی ورزشکاران برای موفقیت در تیم ملی و حضور در المپیک 2016 دارد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، بهمن قلی پوری بازیکن تیم "فرنتک دو تهران" در حاشیه مرحله سوم رقابت های لیگ والیبال ساحلی اظهار کرد: هدف مجموعه ساحلی ایران موفقیت در المپیک ریودوژانیرو است. قطعا برگزاری این رقابت ها تاثیر بسزایی در آمادگی تیم های ملی ایران برای شرکت در المپیک 2016 دارد. بازیکنان در طول این مسابقات به آمادگی کامل می رسند. درحال حاضر بازیکنان در هر 15 روز درگیر تمرین و مسابقه هستند. بازیکنان  همیشه تمرین می کنند و در آمادگی کافی برای پیشرفت هستند.
 
وی افزود: من خودم تا مرحله سوم این مسابقات به 80 درصد آمادگی رسیده ام. به نظرم بازیکن والیبال ساحلی همیشه باید درگیر مسابقات باشد. هدف برگزاری لیگ هم همین بود و تا اینجا تاثیر زیادی در آمادگی ما داشت. البته فعلا چون شروع کار لیگ والیبال ساحلی است، اسپانسر ها زیاد به این ورزش روی نیاورده اند. بیشتر تیم ها به سختی اسپانسر پیدا می کنند.  اما در آینده اگر این مسابقات پخش بیشتر ی داشته باشد، اسپانسرها هم بیشتر جذب می شوند. سرمایه گذاری در این ورزش هزینه زیادی برای اسپانسرها ندارد و امیدوارم استقبال بهتری از این مسابقات به عمل آید.
 
بازیکن تیم "فرنتک دو تهران" با اشاره به تاثیر برگزاری رقابت های لیگ در پویایی تیم ملی خاطرنشان کرد: در حال حاضر کل بازیکنان تیم ملی در لیگ والیبال ساحلی حضور دارند. همین که در طول سال از میدان مسابقات دور نیستند، عالی است. این موضوع تاثیر بسزایی در آمادگی و پیشرفت بازیکنان برای تیم ملی دارد. اگر این ورزش بیشتر بها داده شود ایران می تواند در آسیا و مسابقات جهانی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد. باید مربیان خوب خارجی داشته باشیم تا یکی از مدال آورترین رشته ها شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار