رادیو تلویزیون در هفته‌ای که گذشت

جایزه ویژه هیات داوران جشنواره فجر به «سفر به آمادای» رسید/ ویژه برنامه‌های رسانه ملی در راهپیمایی 22 بهمن

مستند «سفر به آمادای» از تولیدات مراکز صدا و سیمای جمهوری اسلامی در بخش سینما حقیقت جشنواره فیلم فجر، جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بلورین را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در این هفته رادیو و تلویزیون با رویدادهای مختلفی همراه بود.

بنا براین گزارش، رسانه ملی همزمان با ایام دهه مبارک فجر، در روز 22 بهمن، در بخش های مختلف خبری و پخش تلاش كردند این حماسه بزرگ مردمی را پوشش دهند. در راهپیمایی 22 بهمن ده ها مركز ثابت برای ارتباط مستقیم راهپیمایان با شبكه های رادیویی و تلویزیونی برپا شده بود. در استان های مختلف كشور نیز انعكاس راهپیمایی عظیم مردم از طریق امواج تلویزیونی میسر شد و همه شبكه های استانی در ارتباط مستقیم با شبكه شما و دیگر شبكه های سراسری، بخش هایی از راهپیمایی مردم استانشان را به روی آنتن بردند. 

همزمان با برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، شبکه‌ رادیویی تهران این رویداد مهم سینمایی و فرهنگی  را با عنوان "برنامه 33 " پوشش داد. برنامه رادیویی «پرانتز باز»، اختتامیه جشنواره فیلم فجر را  به صورت زنده پوشش داد.  همچنین شبکه نمایش سیما منتخب اختتامیه سی و سومین جشنواره فیلم فجر را به روی آنتن برد.

مستند "سفر به آمادای" از تولیدات مراکز صدا وسیمای جمهوری اسلامی در بخش سینما حقیقت جشنواره فیلم فجر، جایزه ویژه هیئت داوران و تندیس بلورین کسب کرد.

دیگر رویداد این هفته، انتشار کتاب نکوداشت محمدعلی کشاورز با عنوان «دل‌شده» به کوشش رامک صبحی و شاهین امین همزمان با آغاز سی‏‌وسومین جشنواره فیلم فجر بود. مراسم بزرگداشت این هنرمند در جشنواره فیلم فجر و تقدیر از نیم قرن حضور او در عرصه بازیگری تئاتر، سینما و تلویزیون برگزار شد. 

دکتر محمد سرافراز در آخرین سانس جشنواره به برج میلاد آمده بود. رییس رسانه ملی را علیرضا رضاداد دبیر جشنواره همراهی می‌کرد. این حضور در حالی انجام شد که سالها رئیس سازمان صدا و سیما در جشنواره فیلم فجر حاضر نشده بود. 

دکتر جعفری معاون سرمایه انسانی صداوسیما در مراسم تودیع رییس گزینش سازمان صدا و سیما از تلاش‌ها و زحمات منصور قصری زاده قدردانی کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار