استقلال در شرايطي به سه امتياز ديدار برابر پيکان دست يافت که جاسم کرار به علت محروميت در ترکيب استقلال حضور نداشت اما این در حالی است که نبود کرار به نفع استقلال تمام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در نيم فصل اول ديدار هايي که کرار نبود استقلال با مشکلاتي مواجه مي شد ، البته در بازي روز يکشنبه نيز اين خلأ تا حدودي حس شد اما عوامل ديگري موجب کمرنگ شدن غيبت کرار شدند.

گفتنی است تنها با گذشت 30 دقيقه از بازي خلأ کرار در ميانه به خوبي حس و قلعه نویی مجبور شد يکي از بازيکنان کناري خود را از زمين خارج کند تا ميانه محکم تر شود.

 اگر چه خرسندنيا بازيکنِ پست هافبک دفاعي است ولي براي پوشش حفره عظيم در ميانه استقلال کارساز بود. بدين ترتيب ابراهيمي آزادي عمل بيشتري پيدا کرد.

در نيم فصل نخست با توجه به مصدوميت هاي بوجود آمده در جناحين علي الخصوص جناح چپ عملا دست مربی تیم براي پر کردن خلأ کرار خالي بود، اما در اين بازي قضيه متفاوت بود و استقلال توانست تغيير روش بازي بدهد.

شایان ذکر است با نبود کرار فعاليت تهاجمي در ميانه و عمق کاهش يافت و در مقاطعي بازي استقلال گره خورد اما با کناره هاي قوي اين موضوع تا حدود زيادي پوشش داده شد.

در هر صورت کرار به عنوان مهره کليدي استقلال شناخته مي شود و عدم حضور او مشکلاتي را ايجاد مي کند ولي استقلال در اين ديدار با داشتن مهره هاي موثر در جناحين اين خلأ را تا حدود زيادي پنهان کرد، اقداماتی که در نيم فصل اول با توجه به مصدوميت های پیاپی انجام نشد و مشکلات بسیاری را ایجاد کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کرار ، استقلال ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار