اشتاینیتز ايران را به اقدام يکجانبه تهديد کرد

وزیر اطلاعات رِژیم صهیونیستیهشدار داد اسرائیل می تواند به صورت یکجانبه علیه ایران به سبب برنامه هسته‌ای این کشور اقدام کند. ا

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه از بیت المقدس، "یووال اشتاینیتز" وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی  روز پنجشنبه با اشاره به اینکه تهران در گفتگوهای خود با قدرت های جهانی، امتیازی نداده است هشدار داد اسرائیل می تواند به صورت یکجانبه علیه ایران به سبب برنامه هسته ای این کشور اقدام کند. 

اشتاینیتز به خبرنگاران گفت:"من وارد جزئیات نمی شوم ولی همه گزینه ها روی میز است." وی افزود:"ما هرگز به سبب برخی محدودیت های دیپلماتیک، حق اسرائیل در دفاع از خود را محدود نکرده ایم."

اشتاینیتز با اشاره به گفتگوهای ایران با گروه 1+5 گفت :"ایران درباره موضوعات کلیدی از قبیل غنی سازی اورانیوم، نابودی زیرساخت های مربوط و نیز سرنوشت رئاکتور هسته ای اراک و تاسیسات زیرزمینی محرمانه فردو، هیچ انعطاف پذیری از خود نشان نداده یا انعطاف پذیری کمی نشان نداده است. "

اشتاینیتز با اشاره به اینکه وی در نشست امنیتی هفته قبل در شهر مونیخ آلمان، این موضوع را با یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی بحث کرده است گفت:"تصویر کنونی تصویری ناامید کننده است."

وی گفت:"ایرانی ها حرکت زیادی نکردند... لذا ما بسیار ناراحتیم."

 این وزیر صهیونیست  گفت توافقی که در دست بررسی است «پر از نقطه ضعف است."
اشتاینیتز افزود: "وقتی توافقی در کار نیست، یعنی توافقی در میان نخواهد بود ولی از آنجایی که ما از هر دو طرف شاهد ابراز خوشبینی هستیم، از نظر ما ظاهرا اگر تا پایان ماه مارس توافقی حاصل شود، ایران در این توافق حرکت قابل توجهی از خود نشان نخواهد داد."

وی تاکید کرد:"اگر تصویر کلی این باشد، در یک ماه چه قدر می توان انتظار تغییر داشت؟"
جان کری وزیر امور خارجه آمریکا در کنفرانس امنیتی مونیخ با محمد جواد ظریف همتای ایرانی خود دیدار و بر تعهد واشنگتن به ضرب الاجل تعیین شده تاکید کرد. روز سه شنبه نیز بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل این نکته را پذیرفت که در موضوع هسته ای ایران، "اختلاف عمیقی" با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا دارد. در این شرایط، تهران و واشنگتن به عنوان بازیگران کلیدی هر گونه توافق احتمالی در نظر گرفته می شوند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۳:۰۱ ۰۱ اسفند ۱۳۹۳
بدبخت کم مونده اشکش دربیاد از ترس. مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
خداییش چهرشو با دقت ببینید، ترس رو تو چهره کثیفش میشه دید. اینا که نه اربابشون هم هیچ غلطی نمیتواند بکند
ما عاشق مبارزه با صهیونیستها هستیم. یا علی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
کوچکترین حرکت اشتباه صهیونیستها که بعید میدونم جرأتشو داشته باشند برابر است با منقرض شدن نسل صهیونیستهای کودک کش و آزادی بیت المقدس ...
در مورد توافق هم امیدوارم آمریکاییهای دروغگو یکبارم که شده تصمیم عاقلانه بگیرند و تحت فشار اسرائیل تصمیم نگیرند که بازم بعید میدونم!
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
غیور
۰۰:۱۵ ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
مگس سمج تهدید می کند حشره کش ها آماده برای کشتن حشره های موذی صهیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
آخه جوجه صهیونیست !!! مردم غزه 51 روز با موشکهای دست ساز روزگارتون سیاه کردند ، حالا مثلا در باره ایران چه غلطی می خوای کنی ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
جرات داری ؟
هرچند بمب اتم داری و جهان دوگانه رفتار میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
میخای حمله کنی؟؟؟ بچه ها همه بخندین خخخخخخ
همون حزب الله بسته ...
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۹:۳۰ ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
اسرائيل كه سهل است آمريكاهم هيچ غلطي نمي تواند بكند.
آخرین اخبار