یک کارشناس سیاست خارجی گفت:تعبیر و تفسیر مقام معظم رهبری در رابطه با یک توافق خوب باید ملاک عمل قرار گیرد.

"حسین کنعانی‌مقدم" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در رابطه با شکل‌گیری یک توافق خوب اظهار داشت: تعبیر و تفسیر مقام معظم رهبری در رابطه با یک توافق خوب باید ملاک عمل قرار گیرد.
 
وی در ادامه تاکید کرد: کلیات و جزییات توافق خوب باید در یک جلسه به امضا برسد و هم چنین بحث تحریم‌ها و برداشته شدن آن‌ها به طور کامل در راستای توافق در نظر گرفته شود.
 
این کارشناس سیاست خارجی بیان کرد: عزت ایران اسلامی و اقتدار ملت ایران و حقوق هسته‌ای باید در توافق نامه رعایت شود.
 
کنعانی‌مقدم با اشاره به این که ایران در مذاکرات با موضع قدرت وارد شده است، گفت: کشورمان با یک نرمش قهرمانانه عملا در مقابل زیاده‌طلبی‌های غرب ایستاده است.
 
وی با تاکید براینکه یکی از پشتوانه‌های نظام، حضور مردم در صحنه‌هایی مانند 22 بهمن است، اظهار داشت: دشمن با حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن متوجه شد که ملت ایران تحت تاثیر تبلیغات منفی قرار نخواهد گرفت.
 
این کارشناس سیاست خارجی در ادامه افزود: علی‌رغم جنگ روانی که آن‌ها به راه انداخته بودند مردم در صحنه حضور پیدا کردند، که این حضور پشتوانه خوبی برای تیم مذاکره کننده هم محسوب می‌شود.
 
کنعانی‌مقدم با بیان این که غربی‌ها معتقد بودند جمهوری اسلامی ایران از موضع ضعف در مذاکرات ظاهر شده و به خاطر تحریم‌ها بوده، گفت: عملا حضور گسترده مردم یک خط بطلان بر روی اندیشه غربی‌ها کشید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار