جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اعلام کرد: باوجود ریزگردها در هوای برخی شهرهای استان خوزستان از جمله کلانشهر اهواز، آبادان و ... تمام اقشار مردم در این راهپیمایی باشکوه و یوم‌الله 22 بهمن با جان و دل حضور داشتند حتی در این بین حضور کودکان و نوجوانان که آمده بودند که عشق خود را به میهنشان و ولایت فقیه ثابت کنند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت اهواز در پی حضور پرشور مردم خوزستان در راهپیمایی یوم‌الله پیروزی انقلاب به شرح زیر منتشر شد.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَى بِآیَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَکَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَکِّرْهُمْ بِأَیَّامِ اللّهِ إِنَّ فِی ذَلِکَ لآیَاتٍ لِّکُلِّ صَبَّارٍ شَکُورٍ   - سوره مبارکه ابراهیم

و ما موسی را با آیات خود فرستادیم و دستور دادیم قوم خود را از ظلمات به نور بیرون آر، و ایام الله را به آنها یادآوری کن که همانا در این یادآوری برای آنان که اهل صبر و شکرگزاری باشند نشانه‏ها و عبرتهائی است.

درود بی پایان بر اشرف کائنات خاتم الانبیاء (ص) و اولاد طاهرینش (ع) بویژه آخرین ذخیره الهی حضرت ولی عصر(عج) و بنیان گذار کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، شهدای خونین بال انقلاب اسلامی و دفاع مقدس.

وقتی صدای پای بهمن از کوچه پس کوچه های خاطره ها به گوش تو می رسد. گویی شهیدانند که آمده اند برای بیعت دوباره برای هشدار و تذکر و بیداری.  ماه بهمن برای ملت ایران و مسلمانان و مستعضفان جهان تداعی کننده صدای مردمی است که با پیشینه‌ ی بلند تاریخی  درحق طلبی، سلطه‌ ستیزی و  مبارزه با استعمار در سی و شیش سال قبل به یک باره دیوار بلند وستبر  طاغوت واستعمار را در هم کوبیده و همچون چراغی در دنیای تاریک و پلید مستکبران و مکاران،  راهنما و امید دل مستعضفان دنیا می باشد.  از بهمن 1357که موج پر قدرت انقلاب اسلامی در سایه انوار الهی از اسلام ناب محمدی (ص) به رهبری حضرت امام خمینی (ره) جریان کاذب دیکتاتوری را غرق و نظام جمهوری اسلامی را با پا یه های محکم که همان اصول خدشه ناپذیر انقلاب ر ا در بر می گرفت جایگزین کرد. نظام استعمار و استکبار جهانی ذره‌ای از تلاش برای ضربه زدن به پیکر این نظام که تقابل شدید با اصول غرب داشت غافل نشده و در فرصت های مختلف پاشنه های آشیل فراوانی را برای مضمحل کردن انقلاب اسلامی فراهم کرده است اما ملت سرافرازایران با اراده پولادین آنها و تفکر انقلابی متکی بر مکتب رهایی بخش اسلام و تشیع دست به موفقیت‌های بیمشار در این36 سال دست یافته اند. پیروزی انقلاب اسلامی، طلیعۀ پیشرفت کشور در تمام عرصه ها بود و در کنار استقلال سیاسی، دانشمندان جوان کشورمان در حوزه های مختلف از قبیل پزشکی ، نانو، هوا فضا، انرژی صلح آمیز هسته ای، تکنولوژی های نظامی فوق پیشرفته و ... مرزهای دانش را درنوردیدند. حضور پرشکوه ملت رشید و سر افراز ایران در راه پیمایی بیست و دوم بهمن ماه رمز پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و به چالش کشیدن نظام سلطه و استکبار را در وحدت کلمه و پیروی از رهنمود های  مقام معظم رهبری دانسته و با تمام وجود به وصیت نورانی و جاودانه خمینی کبیر که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد عمل کرده  و اجازه نخواهد داد پیوند مستحکم بین امام و امت ذره ای با خدشه و آسیب مواجه  شود.

اکنون که در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم قریب به دو هفته است که مردم ولایتمدار و خونگرم استان خوزستان درگیر به مراتب بیشتر از سال های گذشته، بحرانی به نام هجوم ریزگردها و گرد و غبار هستند، اما از جانب مسئولان شاهد هیچ گونه عملکرد شایسته ای نبودیم. امیدواریم مسئولین محترم فکری اساسی برای این مشکل بنمایند. مردم این استان مردمی نجیب، پاک، غیور وصبوری هستند واین مهم را در هشت سال دفاع مقدس نشان داده اند. مسئول محترم استان خوزستان! نشستن بر روی صندلی‌ای که مهر مسئولیت بر پیشانی شما زده است حق الناسی بزرگی در مقابل مردم این استان بر گردن جناب عالی انداخته که باید پاسخگوی آن باشید. لذا جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت از شما مسئولین می‌خواهد که وجدان خود را بیدار کرده و برای کودکان بیگناهی که در معرض این آلودگی قرار دارند فکری اساسی کنید.

باوجود ریزگردها در هوای برخی شهرهای استان خوزستان از جمله کلانشهر اهواز، آبادان و ... تمام اقشار مردم در این راهپیمایی باشکوه و یوم‌الله 22 بهمن با جان و دل حضور داشتند حتی در این بین حضور کودکان و نوجوانان که آمده بودند که عشق خود را به میهنشان و ولایت فقیه ثابت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار