فریدون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

استقلال و آزادی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است

مدیر کل دفتر حوزه وزارتی وزیر علوم گفت: استقلال و آزادی در تمامی زمینه‌های علمی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فریدون مدیر کل دفتر حوزه وزارتی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، گفت: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی همان شعار این کشور یعنی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است. 
 
فریدون تصریح کرد: آزادی که یکی دیگر از شعارهای کشورمان است یکی از دستاوردهای انقلاب است. چنانچه بحث آزادی در کلیه ارکان سیاسی، فرهنگی و علمی و در چارچوب قوانین و مقررات کشور اسلامی حاصل شده است. 
 
فریدون تصریح کرد: از جمله پیامدهای جمهوری اسلامی ایران در کشور قوانین حقوقی است که حاکم است و در سایه نظام مقدس اسلامی بسیاری از مشکلات از جمله جنگ و تحریم را توانستیم برطرف کنیم البته با استفاده از تعالیم اسلامی و با رهبریت‌ انقلاب و وحدت و انسجام بر مشکلات فائق آمده‌ایم.
 
وی در ادامه گفت: این دستاوردهای مهم با رهبریت‌ واحد برای کشور حاصل شده است و در مرحله‌های مختلف توانسته‌ایم به توسعه‌ علمی و اقتصادی البته با برنامه‌ریزی دست یابیم تا حدی که الگویی برای سایر کشورهای اسلامی باشیم. 



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار