رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه شهید بهشتی خبر داد

بهره برداری از 180 تخت سوختگی

پیوندی، گفت: دانشگاه شهید بهشتی با سازمان اوقاف و امور خیریه توافق کرده است که با کمک این سازمان حداقل 180 تخت ترمیمی و سوختگی را به بهره برساند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، علی اصغر پیوندی، رئیس دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی در افتتاح بخش‌های دیالیز و پی آی سی یو بیمارستان امام حسین گفت: 
دانشگاه شهید بهشتی با سازمان اوقاف و امور خیریه توافق کرده است که با کمک این سازمان حداقل 180 تخت ترمیمی و سوختگی را به بهره برداری برساند. 

وی با اشاره به مشکلات حوزه بهداشت اظهار داشت: در کشور مرکز جامع سرطان که بر مبنای پیشگیری و توانبخشی باشد وجود ندارد، در بیمارستان شهید بهشتی در سال جاری بتوان چنین مرکزی را احداث کرد، همچنین جای بیمارستانی که فقط تروما را پوشش بدهد کم است.  

رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به 500 تخت در بیمارستان امام حسین عنوان کرد: در بیمارستان امام حسین بالغ بر 500 تخت وجود دارد که بازنگری در آرایش تخت‌ها لازم است و کمبود تختهای بیمارستانی در شرق تهران احساس می‌شود، امیدواریم بتوانیم این کمبود را در بیمارستان امام حسین و در مناطق 4 و 7 شرق تهران برطرف کنیم.  

وی ادامه داد: امروز پلی کلینیک تخصصی بیمارستان امام حسین در زمینی به مساحت 15 هزار متر مربع کلنگ زنی می‌‍‌شود و بیش از 50 درصد بازسازی بیمارستان امام حسین توسط خیرین هزینه شده است.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار