کیانوش رستمی ملی پوش وزنه برداری ایران و دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی حدود 3 ماه است که خانه نشین شده و تمرین نمی‌کند.

رستمی: گفتنی‌ها را گفتم اما کسی اهمیت نداد/آنها که باید بدانند می دانند مشکل کجاست

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، نارضایتی های کیانوش رستمی از مسئولان ورزشی همچنان ادامه دارد و وی علی رغم میل باطنی‌اش تصمیم به خداحافظی گرفت.

رستمی با اشاره به دلخوری خود از مسئولان ورزشی اظهار داشت: اتفاق جدیدی به وجود نیامده که درباره‌اش صحبت کنم. من گفتنی‌ها را گفته‌ام و بهتر است که دیگر حرفی درباره این موضوع نزنیم زیرا این مسائل فکرم را مشغول می کند و تمرکزم را از دست می‌دهم.

رستمی در ادامه بیان داشت: حدود 3 ماه است که به سالن نیامده‌ام و تمرین نکرده ام اما امیدوارم اتفاقی به وجود آید که به دنیای وزنه برداری برگردم و تمریناتم را آغاز کنم.

وی تصریح کرد: شرط خاصی برای برگشت ندارم امیدوارم بتوانیم تمرینات را ادامه بدهم و طبق حرف‌هایی که زدم بتوانم یکی از کارآمدترین وزنه‌برداران شوم.

کیانوش رستمی با اشاره به سکوتش اظهار داشت: وقتی با وجود اینکه نارضایتی‌هایم را ابراز کردم اتفاقی رخ نداد پس بهتر است هیچ حرفی نزنم. مسئولان همه چیز را خوب می دانند زیرا من تمام حرف‌هایم را زده‌ام و اگر یک چیز را چن بار تکرار کنم بی ارزش می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار