شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران موفق به تمدید گواهینامه های سیستم مدیریت کیفیت، مدیریت زیست محیطی، ایمنی و بهداشت شغلی گردید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران منطقه تهران، این گواهینامه برای دهمین سال متوالی توسط این منطقه تمدید شد. 

مدیر این منطقه گفت: در این ممیزی که با حضور ممیزان شرکت TUV NORD  برگزار شد، فعالیت های فنی، عملیاتی و ستادی منطقه تهران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

حسن باقریان افزود: از آنجا که تلاش یک ساله و فعالیت واحدهای مختلف در طول سال در قالب مستندات و نتایج ارزیابی ها و پیگیری ها نمایانگر می شود، ممیزی خارجی منطقه و کنترل و اثربخشی این فعالیتها در قالب ممیزی می تواند نشان دهنده وضعیت روبه بهبود منطقه باشد. 

وی تصریح کرد: انجام بازنگري كامل فرآيندهاي سازمان و فراگيرشدن آنها در كليه لايه‌هاي سازماني توأم با هدف‌گذاري مناسب، تعيين شاخص‌ها، اندازه‌گيري و پايش مطلوب، تعهد به الزامات، استانداردها، قوانين سازماني از جمله نقاط قوت اين منطقه بوده كه مميزان شركت مذکور به آن اشاره و طي مراسمي از فعاليت‌هاي صورت گرفته در اين منطقه تقدير كردند. 

باقریان خاطرنشان کرد: در پایان ممیزی، نقاط قابل بهبود در فعالیت های منطقه که مورد توجه تیم ممیزی قرار گرفته بود، مطرح و از منطقه خواسته شد تا در جهت اعتلای فعالیتهای خود آنها را لحاظ و اجرا نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار