جامعه ورزش کهگیلویه و بویراحمد در طلیعه سی و هفتمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی در بیانیه‌ای با تاکید بر وحدت و همبستگی همه ورزشکاران و با تجدید میثاق با امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب و با پاسداشت آرمانهای الهی و آزادیخواهانه انقلاب اسلامی، همه آحاد ملت شریف ایران را به حضور هر چه باشکوه‌تر در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهن دعوت کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج ؛در متن بیانیه جامعه ورزشی کهگیلویه و بویراحمد آمده است: انقلاب‌اسلامی ایران در سی و ششمین ساگرد پیروزی خود با هویتی مستقل و سرافراز راهی را در پیش گرفته که نتیجه آن عزت و افتخار مسلمانان جهان است.

در این بیانیه آمده است: با وجود این دستاوردها توطئه‌های دشمنان نیز هر روز رنگ و بوی تازه‌ای به خود می‌گیرد و اگر روزی جنگ و حمله نظامی و ترور در دستور کار دشمنان بود امروز جنگ نرم و جنگ اقتصادی و توطئه برای باز داشتن ملت ایران از پیشرفت و دستیابی به قله‌های علم و دانش در دستورکار دشمنان اسلام است.

در روز 22 بهمن سال 1357، تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید، مبارزات مردم مسلمان ایران به بار نشست و انقلاب اسلامی پیروز شد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.