فلور نتینوز رئیس باشگاه رئال مادرید که از نتیجه اخیر این تیم مقابل اتلیتکو مادرید بشدت عصبانی است با حضور در جلسه تمرینات از بازیکنان خواست به فرم سابق خود برگردند.

بازیکنان رئال مادرید مورد انتقاد رئیس باشگاه قرار گرفتندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت، شکست تحقیر آمیز رئال مادرید مقابل اتلیتکو مادرید برای فلورنتینوپرز رئیس باشگاه کهکشانی‌ها گران تمام شده و با حضور در جلسه تمرینات بازیکنان  از آنها خواست به فرم خوب سابق برگردند.

او نارضایتی خود را به بازیکنان اعلام کرد و  به آنها گفت: چنین نمایش‌هایی را پایان دهید. می‌خواهیم همان تیم قبلی شوید من به همه شما اعتماد دارم و شکی نیست به دوران اوج برمی‌گردیم.

پرز در ادامه افزود: هنوز زمان زیادی از فصل باقی مانده و چیزی به نام امر محال در این دنیا وجود ندارد و می‌توان با تلاش زیاد به هر معرفی رسید.

لازم به ذکر است، شکست چهار بر صفر رئال مقابل اتلیتکو موجب شد اختلاف این تیم درصدر جدول با بارسلونا به عنوان تیم دوم به یک امتیاز برسد.
 
*پیش بینی اسطوره سابق باشگاه رئال از مربی آینده این تیم
 
میچل ستاره سابق تیم رئال مادرید که در دهه 80 و 90 میلادی برای این تیم به میدان می‌رفت پیش بینی کرد زین الدین زیدان پس از جدایی آنچلوتی، هدایت تیم رئال مادرید را بر عهده خواهد گرفت.

میچل 51 ساله دارای 400 بازی برای رئال است و تجربه مربیگری برای تیم‌های مختلفی را هم در کارنامه دارد.

او فصل گذشته تیم المپاکوس یونان را قهرمان لیگ این کشور کرد، البته میچل در پایان نیم فصل اول طبق تصمیم مدیران باشگاه المپیاکوس از مربیگری این تیم برکنار شد.

میچل در مورد احتمال مربیگری خودش در رئال مادرید گفت: فکر نمی‌کنم چنین شانسی داشته باشم نه اینکه دوست نداشته باشم به تیم سابق خود رگردم بلکه احساس می‌کنم مدیران رئال در حال آماده کردن زیدان برای قبول این مهم هستند بزودی زیدان را بر روی نیمکت هدایت تیم خواهیم دید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.