فابرگاس به ترکیب چلسی بر می‌گردد

با توجه به محرومیت 3 جلسه‌ای دیگو کاستا، بازگشت سسک فابرگاس به ترکیب چلسی برای رویوایی با تیم اورتون یک خبر خوش محسوب می‌شود.

فابرگاس به ترکیب چلسی بر می‌گرددبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، سسک فابرگاس ستاره اسپانیایی چلسی به دلیل مصدومیت در دیدار قبلی برای آبی پوشان به میدان نرفت و ژوزه مورنییو ترجیح داد او را معرض مصدومیت جدیدی قرار ندهد.
 
سرمربی چلسی در آستانه بازی چهارشنبه این تیم مقابل اورتون گفت: فکر می‌کنم فابرگاس با بازی بعدی می‌ رسد. اگر شنبه او را به میدان نیاوردم فقط به دلیل محافظت از شرایط جسمانی‌اش بود. نمی‌خواستم با توجه به محرومیت دیگو کاستا او را هم در دیدار مقابل اورتون از دست بدهم. بازیکنان چلسی  امیدوارند حضور فابرگاس در ترکیب تبم به آنها کمک کند، 3 امتیاز دیگر کسب کرده و صدرنشینی خود در جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتر انگلیس را تضمین کنند.
 
** تیبو کورتوا مشتری اسپانیایی پیدا کرد
 
سران باشگاه رئال مادرید امیدوار هستند در فصل نقل و انتقالات تابستانی بتواند تیبو کورتوا دروازه‌بان اول چلسی را نزد خود بیاورند.
در صورتیکه انتقال دیوید دفیا دروازه‌بان منچستر یونایتد به رئال ممکن شود، گزینه بعدی آنها به خدمت گرفتن تیبو کورتوا است.
این گزارش می‌افزاید، ایکر کاسیاس دروازه‌بان فعلی رئال مادرید اشتباهات فراوانی طی بازیهای گذشته داشته و می‌داند دیگر جایگاهی در این تیم نخواهد داشت. تیبو کورتوا ملی پوش بلژیکی چلسی سابقه حضور قرضی در اتلتیکو کادرید را طی 3 سال گذشته و به خوبی در لالیگا شناخته شده است. او از زمانیکه به چلسی بازگشت، جایگاه پیتر چک را از آن خود کرد و دروازه‌بان با سابقه نیمکت نشین شد. کورتوا در سال 2011 به چلسی ملحق شد. کورتوا تنها خرید تابستانی رئال مادرید نخواهد بود بلکه آنها تلاش خواهند کرد رافائل واران را هم به سانتباگو برنائبو بیاورند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ورزش ، باشگاه ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار