جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی به همت بسیج دانشجویی و بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در سالن شهید احمدی روشن دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ حمیدرضا خانکه ریاست بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در این مراسم افزود: تولید دانش زمینه ساز بالندگی کشور است و از وظایف اصلی دانشجویان است و اینکه امروز ایران در تولید علم حرف زیادی برای گفتن دارد و این مهم را مدیون خون شهدا و حاکمیت اسلامی هستیم. 

وی افزود: بحران امنیتی و ملی کشورهای منطقه از سویی و آرامش و امنیت ایران اسلامی از سوی دیگر مرهون خون شهدا و حضور فرزانه بنیان گذار جمهوری اسلامی در سالهای جنگ تحمیلی و وجود ولایت فقیه در جامعه کنونی است. 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه خاطر نشان کرد: نظام سلطه گذشته در صدد دین زدایی و فرهنگ زدایی بود اما عزم ملی جوانان و رهبری فرزانه و خون شهدای انقلاب توانست جلوی چپاول منافع را بگیرد و ایران اسلامی را به مقاصد خود برساند. 
 
زمانه عوض شده اما وظایف ما عوض نشده است 

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در ادامه افزود: هر چند سی‌و شش سال از پیروزی انقلاب گذشته است اما باید بدانیم زمان عوض شده اما وظایف ما عوض نشده است و وظایف دانشجو در جامعه امروز تولید علم و دانش است تا فرصت ها را از دست ندهیم و بتوانیم برای ارتقاء نظام اسلامی‌مان گام برداریم.



انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار