مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت : ثبت نام حوزه های علمیه قزوین برای سال تحصیلی 94 -95 از بهمن ماه امسال اغاز خواهد شد

حجت الاسلام والمسلمین رضا کاظم لو مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین در گفت‌و گو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ثبت نام حوزه علمیه خواهران اظهار کرد: حوزه علمیه خواهران قزوین، از بانوان علاقه‌مند به فراگیری علوم دینی، در دو مقطع سطح 2(کارشناسی) و سطح 3(کارشناسی ارشد)، برای سال تحصیلی 95-94 ثبت نام به عمل می آورد.

وی افزود: پذیرش امسال از 25 بهمن ماه آغاز و تا 10 اسفند ماه ادامه خواهد شد و داوطلبان دوره عمومی و سطح دو کارشناسی، بدون آزمون کتبی و تنها از طریق مصاحبه پذیرش خواهند شد.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو ادامه داد: نتایج اولیه پذیرش دوره عمومی و سطح 2، در 31 فروردین ماه سال آینده اعلام و مصاحبه های داوطلبان از 14 اردیبهشت ماه 94 آغاز می گردد، همچنین نتایج نهایی 25 تیرماه اعلام و ثبت نام از داوطلبان هم از 1 شهریور شروع و تا 12 شهریور ادامه خواهد داشت.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین گفت: آزمون ورودی سطح سه کارشناسی ارشد، ساعت 10  روز  یکم خردادماه 94 برگزار خواهد شد و داوطلبان می توانند هنگام ثبت نام، مرکز آزمون خود را نیز تعیین کنند.

وی اضافه کرد: نتایج اولیه آزمون در 29 خردادماه اعلام می شود و از این روز به بعد نیز داوطلبان می توانند با مراجعه به صفحه شخصی و ثبت نامی خود، نسبت به تعیین زمان مصاحبه اقدام کنند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین با اشاره به چگونگی اعلام نتایج تصریح کرد : نتایج داوطلبان سطح سه 18 شهریورماه از طریق پایگاه www.whc.ir  اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به شیوه های تحصیل در حوزه خواهران قزوین، گفت: داوطلبان می توانند به یکی از شیوه های حضوری ، نیمه حضوری و غیرحضوری به تحصیل علوم دینی بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین کاظم لو در پایان تصریح کرد: بانوان داوطلب تحصیل در حوزه می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنمای پذیرش و ثبت نام به مدارس علمیه خواهران محل سکونت خود در شهرهای قزوین، تاکستان، بوئین زهرا و آبیک و یا به پایگاه مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور به نشانیwww.whc.ir مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آغاز ، نام نویسی ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار