مسئولان فدراسیون والیبال پس از رایزنی های فراوان موفق به تهیه مجوز برای احداث کمپ تیمهای ملی بانوان شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ پس از آنکه مسئولان وزارت ورزش وقت خوابگاه و سالن بانوان مجموعه ورزشی آزادی را از بانوان گرفت و به کشتی اختصاص داد، همگان می دانستیم که وعده مسئولان در خصوص بازپس دادن سالن پس از المپیک 2012 لندن وعده ای است که عملی نمی شود، چون کشتی ورزش اول کشور است و نمی توان بانوان را به این رشته ورزشی ارجحیت داد!!
 
پس از آنکه بانوان تنها سالن اختصاصی خود را از دست دادند، بزرگترین آسیب را بانوان والیبالیست خوردند، چون این سالن ظرفیت برگزاری اردوهای مختلف را داشت و مسئولان فدراسیون پس از درخواست سرمربی به سرعت نسبت به تشکیل اردو اقدامات لازم را انجام می دادند و بدون مشکل کار پیش می رفت. اما پس از واگذاری این سالن به کشتی گیران به نوعی بانوان به خصوص والیبالیست ها بی خانمان شدند و برای تشکیل یک اردوی تمرینی از این سالن به آن سالن آواره بودند، البته ناگفته نماند مسئولان فدراسیون والیبال نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از بروز مشکل بکار گرفتند که خوشبختانه در این چند سال هم مسئله خاصی پیش نیامد.
 
حال مسئولان فدراسیون والیبال با رایزنی هایی که انجام دادند، توانستند مجوز احداث یک کمپ اختصاصی برای بانوان را بگیرند. این مجموعه که هم اکنون حدود یک ماه است که کارهای احداث آن در حال اجراست، شامل خوابگاه، سالن تمرینات توپی، وزنه و بدنسازی می شود.احداث و راه اندازی این کمپ نوید روزهای خوش برای دختران والیبالیست این سرزمین خواهد بود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، بانوان ، کمپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار