با اینکه از سوی مدیران استقلال اعلام شده بود که چند زمین و باشگاه استقلال از آن باشگاه است و جزو اموال استقلال است اما این طور نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران طبق حسابرسی های انجام شده، زمین تلو، ساختمان باشگاه و کمپ حجازی جزو دارایی های باشگاه استقلال محاسبه نشده است.

حسابرسی مالی و دارایی هایی باشگاه استقلال طی ماه گذشته انجام شد و سازمان بازرسی آخرین وضعیت اموال این باشگاه را بررسی کرد.

گفتنی است طبق شنیده ها زمین تلو، ساختمان باشگاه و کمپ حجازی جزو دارایی های استقلال محاسبه نشده است و این موضوع قابل توجه است زیرا پیش از این این اموال برای باشگاه استقلال بود.

این در حالی است که علی فتح اله زاده مدیرعامل سابق استقلال نیز بارها مدعی شد که کمپ حجازی دارای سند است و به نام این باشگاه زده می شود و هیچ کس نمی تواند خلاف این موضوع را اثبات کند.

شایان ذکر است در حال حاضر سازمان بازرسی پس از یررسی های جامع و کامل به این موضوع رسیده است که این اموال برای استقلال نیست.

شرایط طوری است که مسوولان استقلال نیز نمی توانند در این خصوص تصمیم گیری کنند زیرا سازمان در این خصوص اعمال نظر کرده و باشگاه استقلال نیز با مسوولان فعلی باید این موضوع را بپذیرند.

**هنوز مشکل توزی حل نشده است/استقلالی‌ها در پی حل و فصل مشکل مالی سنگین!

بحث رودریگو توزی همچنان وجود دارد و حل نشده است زیرا استقلالیها مشکل مالی دارند و نتوانستند اوضاع را سروسامان دهند.

مسئولان باشگاه استقلال قصد دارند قضیه شکایت رودریگو توزی را هرچه سریعتر حل و فصل کنند.

گفتنی است رودریگو توزی چندی پیش به همراه تعدادی از بازیکنان اسبق و خارجی استقلال، از مسئولان این تیم شکایت کرد تا مطالبات خود را دریافت کند. وی حتی حکم کسر امتیاز از تیم استقلال را هم گرفته و در صورتی که مطالبات وی پرداخت نشود، از آبی‌پوشان امتیاز کسر خواهد شد.

این در حالی است که حالا مسئولان استقلال به دنبال این هستند که یک نماینده را راهی کشور سوییس کنند تا از نماینده رودریگو توزی فرصت گرفته و پول وی را به شکل اقساطی پرداخت کنند تا تیم نیز متضرر نشود.

شایان ذکر است بحث طلب بازیکنان از تیم استقلال هنوز حل نشده است اما مسوولان تیم استقلال در پی این هستند که شرایط را تغییر دهند اما در حال حاضر اوضاع مالی خوب نیست و اعضای تیم نیز نمی توانند جز صبر کار دیگری را انجام دهند.

شنیده می شود که استقلالی‌ها از چند ارگان و حامی مالی طلب دارند اما به پولشان نرسیدند و این موضوع در حال پیگیری است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار