نشست رسانه‌ای مسئولان هیات تکواندو استان تهران ظهر امروز یکشنبه 19 بهمن ماه در محل این هیات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ جمشید سهرابی رئیس هیات تکواندو استان تهران با تبریک ایام دهه فجر در این جلسه عنوان کرد: موضوع دوم شدن هیات تهران در بین هیات‌های استان های مختلف را کتبا به فدراسیون تکواندو اعلام کردیم اما تا این لحظه پاسخی به ما ندادند با این حال ما از عملکرد هیات راضی هستیم.

وی ادامه داد: با گذشت 10 و ماه و نیم فدراسیون تکواندو به تازگی ارزیابی سال 92 هیات های استانی را اعلام کرده و ما بعد از استان البرز در مکان دوم ایستاده ایم.

سهرابی با بیان اینکه مشکل میزبانی تهران ممکن است در این ارزبانی تاثیرگذار بوده باشد، گفت: ما در بخش سخت افزاری مشکل داریم اما از لحاظ فنی بهترین هستیم. بخاطر نداشتن سالن و خئابگاه مناسب در تهران نمی توانیم میزبان مسابقات کشوری باشیم و شاید این موضوع باعث شد تا نتوانیم در جایگاه اول بهترین هیات ها قرار بگیریم. اختلاف هیات تهران و البرز 16 امتیاز در این ارزیابی بود.

او در پاسخ به این سوال باشگاه خبرنگاران که شاید اتفاقات مجمع انتخاباتی سال قبل و حمایت تهران از هادی ساعی باعث این مورد شده است، تصریح کرد: بعید می دانم پولادگر کار را با رقابت تلفیق کند. در مجموع ما مشکلی با فدراسیون تکواندو و اداره ورزش و جوانان استان تهران نداریم.

رییس هیات تکواندو استان تهران در مورد تغییرات مسئولان این هایت عنوان کرد: سروی را برای ناایب رییسی فدراسیون به پولادگر پیشنهاد دادیم که با این امر موافقت شد سپس مرجان طاهری به عنوان نایب رییس بانوان هیات مشغول به کار شد اما او نیز بعد از دو سال همکاری با ما بخاطر مشغله کاری خواهان جدایی از هیات شد و ما حالا در خدمت زهرا شهریاری در این بخش هستیم.

سهرابی در خصوص برگزاری رقابت های پایتخت های جهان افزود: در نظر داشتیم میزبان رقابت های پایتخت های جهان باشیم اما حامی مالی مناسبی نداشتیم که آن را برگزار کنیم. توانمندی میزبانی مسابقات پایتخت های جهان را داریم به همین دلیل تلاش می کنیم در صورت شرایط بهتر و داشتن حامی مالی میزبان شویم.

رییس هیات استان تهران با بیان اینکه این هیات برای نهمین سال متوالی به عنوان هیات ورزشی برتر انتخاب شده است، گفت: در بین 48 هیات ورزشی استان تهران باز هم هیات تهران برترین شده است. در واقع با معرفی تکواندو خانواده ها به رشد این رشته کمک بسیاری کرده اند. برنامه های هیات استان با هدف گذاری انجام می شود چون کیفیت برای ما مهم است.

او با اشاره به گردآوری مجموعه همدل و دلسوز در هیات تکواندو تهران اضافه کرد: راه درست را انتخاب کرده ایم و به دور از هیاهو در راه قهرمانی کار خود را انجام می دهیم. تکواندوی تهران بر اصل شایسته سالاری و بهره مندی از دانش پیشکسوتان عمل می کند. همیشه گفته ایم تکواندوی تهران متکی به فرد نیست.

سهرابی با اشاره به وجود قهرمانان و مدال آوران مختلف تهرانی یادآور شد: حضوری مستمر در فعالیت های فرهنگی و اجتماعی داشته ایم و 39 تیم تهرانی در لیگ های کشوری تکواندو همه رده های سنی، در دو بخش مردان و زنان در حضور دارند. سایت جدید و اتوماسیون اداری هیات به زودی افتتاح می شود که این موضوع خبر خوبی برای تکواندوی تهران است و می شود از طریق این اقدام دورکاری انجام داد.

رییس هیات تکواندو استان تهران در گزارشی عملکرد سال 93 این هیات را چنین تشریح کرد: هیات تهران موفق به کسب 59 مدال برون مرزی تدر رشته های مبارزه، پومسه و هانمادانگ شده است. 83 مدال و سه جام قهرمانی کشور توسط تکواندوکاران تهران گرفته ایم. تیم های راهیان تهران، استیل البرز و خشت و خورشید آریایی در رقابت های بین المللی ترکیه و بلغارستان قهرمان شده اند.

وی افزود: کلاس پومسه تهران زیر نظر حسینعلی نظری سرمربی تیم ملی بهترین دوره در سطح جهان معرفی شده است.بیش از 40 مسابقه در همه رده های سنی و در همه هیات تابعبه مناسبت های مختلف داشته ایم. تکواندوکاران تهرانی حضوری 50 درصدی در اردوهای تیم ملی دارند. سرمربیان و مربیان تیم های ملی بزرگسالان، نوجوانان و نونهالان تهرانی هستند و امسال موفق شدیم در آزمون ارتقای کمربند حدود پنج هزار تکواندوکار داشته باشیم.

سهرابی با بیان اینکه صد هزار تکواندوکار در تهران فعالیت دارند، گفت: البته این تعداد به صورت سایتی به ثبت نرسیده اند و آمار سایتی ما 40 هزار نفر است. تهران 900 داور و 500 مربی فعال دارد. ما لیگ های مختلف، جشنواره های فرهنگی، مراسم تقدیر از مدال آوران جهانی و آسیایی و رقابت های مختلف جام فجر را نیز برگزار کرده ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار