نمایندگان تکواندو ایران در روز پایانی تورنمنت بین المللی امارات شنبه 18 بهمن ماه صاحب پنج مدال طلا و نقره شدند.

5 مدال دیگر نمایندگان ایران در روز پایانی

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ سومين و آخرين روز از تورنمنت بین المللی امارات در کلاس (G1) روز گذشته با سه مدال طلا و دو نقره دیگر برای ملی پوشان ایرانی در فجیره همراه شد.

بهنام اسبقي، تكواندوكار وزن 68- كيلوگرم كشورمان پس از يك دور استراحت، "سانتوس اخيليل" از نيجريه را با نتيجه 16 بر 2 شکست داد، سپس "برنارد لورد" از كانادا را 16 بر هشت مغلوب کرد و راهی نیمه نهایی شد. اسبقی تکواندوکاری از بلژيك را چهار بر يك برد و به فينال رسید.

اما در آن سوی جدول در همین وزن محمد باقري معتمد پس از يك دور استراحت "سنگجونگ پارك" از كره جنوبي را با نتيجه 10 بر هشت برد، در دور دوم "رافيك زهري" از هلند را 9 بر سه مغلوب کرد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. او در مرحله نيمه نهايي به مصاف تكواندوكاري از سنگال رفت و با نتيجه 6 بر سه به برتري رسید و راهي فينال شد.

اما در فینال تمام ایرانی وزن چهارم بين محمد باقري معتمد و بهنام اسبقي، اسبقي توانست 10 بر هفت برنده شود و عنوان نخست را بدست آورد و 10 امتياز به رنكينگ المپيكي خود اضافه كند.

همچنین مهدي خدابخشي تكواندوكار وزن 87- كيلوگرم كشورمان در نخستين گام "عبدالعزيز" از كويت را با نتيجه 16 بر يك برد، سپس "دافدو ساندز" از نيوزيلند را هشت بر 2 برد و فینالیست شد.

وی "جوردن استورات" از كانادا را در دیدار پایانی 9 بر 2 مغلوب کرد و به مدال طلا رسید.

در وزن 87+ كيلوگرم سجاد مرداني در اولين پيكار خود "ابيل بيك" از قزاقستان را 18 بر يك برد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. مرداني در دومين پيكار "مارشال سيلوا" از بلاروس را در راند طلايي برد و به فینال رسید.

اما در آن سوی جدول در همین وزن مرتضي شيري در گام نخست "علي شير" از تاجيكستان را 11 بر صفر برد و راهي مرحله نيمه نهايي شد. وی "واكر وودزيچ" از آلمان را 6 بر سه شکست داد و حریف مردانی شد.

در فينال وزن 87+ كيلوگرم بين سجاد مرداني و مرتضي شيري، مرداني هشت بر سه برنده شد و مدال طلای این وزن را به گردن آويخت و 10 امتياز المپيكي به خود اضافه كرد.

بدین ترتیب نمایندگان ایران در تورنمنت بین المللی فجیره امارات پس از سه روز مبارزه صاحب پنج مدال طلا توسط فرزان عاشورزاده در وزن اول، بهنام اسبقی در وزن چهارم، علیرضا نصرآزادانی در وزن پنجم، مهدی خدابخشی در وزن هفتم و سجاد مردانی در وزن هشتم، پنج نشان نقره توسط هادی مستعان در وزن دوم، محمد باقری معتمد در وزن چهارم، مسعود حجی زواره در وزن پنجم، فرزاد عبدالهی در وزن ششم و مرتضی شیری در وزن هشتم و یک مدال برنز در وزن اول توسط ابوالفضل یعقوبی بدست آوردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تکواندو ، امارات ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار