مصرف گاز بخشهای خانگی، تجاری، نیروگاهها، صنایع عمده و غیر عمده کشور در ٣٢٢ روز امسال با افزایش بیش از ١٥ میلیارد مترمکعبی به ١٤٨ میلیارد و ٤٠٦ میلیون مترمکعب رسید.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، ناصر ابراهیمی  اظهار داشت: در ٣٢٢ روز امسال ٧٤ میلیارد و ٤٩٨ میلیون مترمکعب گاز در بخشهای خانگی، تجاری و صنایع غیر عمده مصرف شده است.
 
ابراهیمی افزود: این مقدار در بازه زمانی یادشده پارسال ٧٣ میلیارد و ٢٢٦ میلیون مترمکعب بوده است.
 
وی با بیان این که در بازه زمانی یادشده پارسال بصورت میانگین ٢٢٦ میلیون مترمکعب گاز در این بخشها مصرف شده است، یادآور شد: این مقدار امسال به ٢٣١ میلیون مترمکعب رسیده است.
 
افزایش ١٢میلیارد مترمکعبی تحویل گاز به نیروگاهها
 
به گفته وی، حجم تحویل گاز به نیروگاههای کشور در ٣٢٢ روز امسال با افزایش نزدیک به ١٢ میلیارد مکعبی به ٤٥ میلیارد و ٣٧٣ میلیون مترمکعب رسیده است.
 
تحویل روزانه ١٤١ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها
 
وی تاکید کرد: در بازه زمانی یادشده بصورت میانگین ١٤١ میلیون مترمکعب گاز به نیروگاهها تحویل شده که این مقدار در مدت مشابه پارسال ١٠٣ میلیون مترمکعب بوده است.
 
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان این که در ٣٢٢ روز پارسال بیش از ٢٦ میلیارد مترمکعب گاز به صنایع عمده کشور تحویل شده است، گفت: این مقدار امسال به ٢٨,٥ میلیارد مترمکعب افزایش یافته است.
 
به گفته وی، در این مدت بصورت میانگین روزانه ٨٨ میلیون مترمکعب گاز به صنایع عمده تحویل شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار