مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی ایران از صادرات نخستین محموله میعانات گازی فاز های 15 و 16 پارس جنوبی به میزان 480 هزار بشکه خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، سید پیروز موسوی افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و ضمن انجام هماهنگی های لازم با مدیریت های امور بین الملل، نظارت بر تولید نفت و گاز، اداره کل نظارت بر صادرات و مبادلات مواد نفتی، شرکت نفت و گاز پارس و مجتمع گازی پارس جنوبی، عملیات بارگیری محموله میعانات گازی از فاز 15 و 16 انجام شد.

وی توضیح داد: برای اجرای این عملیات پس از پهلودهی نفتکش به گوی شماره یک پایانه عسلویه، بارگیری میعانات گازی تولیدی فازهای یاد شده انجام شد.

موسوی ادامه داد: با توجه به اینکه این بارگیری، نخستین بارگیری برنامه ریزی شده از فازهای 15 و 16 بوده است، مستلزم انجام اقدامات و هماهنگی های اولیه ای بود که خوشبختانه با همکاری خوب و اثربخش شرکت ها و مدیریت های مربوطه این مهم به شکل مناسبی انجام شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تاکید کرد: این شرکت همانند گذشته حداکثر توان فنی و عملیاتی خود را در راستای تحقق اهداف شرکت ملی نفت ایران به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار