دبیر مجمع جهانی مستضعفین گفت: یکی از دسیسه‌های مستکبرین به راه انداختن جریان تکفیری داعش علیه اسلام بوده است و مسلمانان باید الگوهای اسلامی ناب را به دنیا معرفی کنند و وعده الهی تخلف‌ناپذیر است.

دنیا در یک پیچ تاریخی قرار دارد/ مسلمانان الگوهای اسلامی ناب را به دنیا معرفی کنند
به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، "احمد اسفندیاری" دبیر مجمع جهانی مستضعفین در اولین نشست مجمع جهانی مستضعفین که صبح امروز در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) پرچمدار اسلام ناب و مژده دهنده آزادی مستضعفین از چنگال مستکبرین بوده است و در سابقه مبارزاتی خود، تفاوتی با سایر اندیشمندان و علمای اسلامی داشته است، چنانچه قیام و مبارزه ایشان را از سایرین جدا می‌کردند.
 
وی افزود: حضرت امام خمینی(ره) به جای پرداختن به مزدوران به خود رأس هرم و مستکبرین و اربابان آنان پرداختند و حمله به اسرائیل و آمریکا سرلوحه تئوری ایشان بوده است.
 
دبیر مجمع جهانی بسیج مستضعفین گفت: اگر مقایسه‌ای بین سال 57 که همزمان با پیروزی انقلاب بود و عصر حاضر در مورد قدرت‌های استکباری صورت گیرد، به این نتیجه می‌رسیم که هنگامی که انقلاب به پیروزی رسید قدرت‌های استکباری در اوج بودند اما بعد از پیروزی انقلاب رژیم پهلوی و عُمال آن‌ها در منطقه سکوت کردند. هر چند که این دسیسه‌ها در سال‌های بعد در حوادث داخلی ادامه داشت، چنان که در جریان جنگ تحمیلی 150 شرکت آمریکایی، آلمانی و انگلیسی تجهیزات نظامی صدام را تأمین می‌کردند و حتی سوئیس که مقر اروپایی سازمان ملل در آن مستقر بود، 18 شرکت تأمین کننده تجهیزات و تسلیحات شیمیایی داشت.
 
اسفندیاری بیان کرد: اما الان وضع به جایی رسیده است که مجاهدین دیگر هم از الگوی ما استفاده کردند چنان که مجاهدین افغان ابرقدرت شرق را شکست دادند و حتی اسرائیل در مقابل حزب الله اعلام می‌کند که شما آتش‌بس کنید ما هم آتش‌بس می‌کنیم.
 
وی بیان کرد: در حال حاضر دنیا در حال انتخاب است و به دنبال آمدن و رفتن قدرت‌ها، دنیا در یک پیچ تاریخی قرار گرفته است که به فرموده مقام معظم رهبری باید یک مدل را انتخاب کنند. مدل غرب و شرق که شکست خورد و مدل دیگر، مدل اسلام ناب است که باقی مانده است. یکی از دسیسه‌های مستکبرین به راه انداختن جریان تکفیری داعش علیه اسلام بوده است و مسلمانان باید الگوهای اسلامی ناب را به دنیا معرفی کنند و وعده الهی تخلف‌ناپذیر است.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار