رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان گفت: آماده اجرای انهدام مواد مخدر در شرق اصفهان هستیم و رییس نیروی انتظامی بخش جلگه، در این خصوص پیشنهاد بدهند.

سرهنگ غلامحسین صفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اصفهان با توجه به راه اندازی اماکن فرهنگی در شرق اصفهان و اثر آن در کاهش میزان جرم اظهار داشت: شکی نیست که وجود اماکن رفاهی می تواند تا حدودی از گرایش جوانان به مواد مخدر جلوگیری به عمل آورد و شغل و کسب درآمد می تواند جزئی از این موارد باشد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اصفهان افزود: نیروی انتظامی عرصه مقابله با مواد مخدر را پیش رو دارد و قول می دهیم تا با تمام قدرت در این خصوص وارد شویم و چیزی که می طلبد در بحث تقاضا است باید همه دستگاهها در بحث تقاضا و پیشگیری فعال باشند.

وی بحث خشکسالی را از دیگر معضلات در این رابطه عنوان و خاطرنشان کرد: خشکسالی از معضلاتی است که می بایست در خصوص آن هم اندیشی شود و بحث اول در صحبت های ریاست جمهوری در اصفهان، خشکسالی بود که باید حل شود.

صفری درگیر شدن همه مسئولان در خصوص حل معضلات اجتماعی را مهم خواند و متذکر شد: خانواده ها، مردم و مسئولان باید کمک کنند و ما در این کار حساسیت جدی داریم و در هر جایی بحث کردیم نظر دادیم و نظرات دیگران را جمع کردیم.

همچنین امیدواریم تا آب دوباره به سرچشمه های زاینده رود برگردد و انشاءالله دست به دست هم دهیم و مشکل را حل خواهیم کرد. 

وی در پاسخ به اینکه چرا نیروی انتظام بحث انهدام مواد مخدر را در شرق استان انجام نمی دهد، بیان داشت: آماده اجرای انهدام مواد مخدر در شرق اصفهان هستیم و رییس نیروی انتظامی بخش جلگه، در این خصوص پیشنهاد بدهند تا بتوان هماهنگی ها را انجام دهیم و بتوانیم در سال جدید در صورتی که مسئولان و مردم در شرق اصفهان موافقت نمایند انهدام مواد مخدر را در این منطقه داشته باشیم




انتهای پیام/ش

برچسب ها: رییس ، پلیس ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.