خوزه‌ مورینیو سرمربی باشگاه چلسی بر این باور است که تیم‌هایی مانند منچسترسیتی عرصه رقابتهای ناسالم را در فوتبال رواج می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قوانین ناجوانمردانه نقل و انتقالات چندی است که با نفوذ اعراب ثروتمند به فوتبال جریزه و اروپا از حد خود گذشته شده و تیم ها رقابتهای ناسالمی مانند منچستر سیتی را ایجاد کند که تنها بر پایه پول و ثروت حد و حصر مالکان عربی آنها شکل گرفته است اما به تازگی این اقدامات واکنش سرمربی پرتغالی باشگاه چلسی را برانگیخته است وی بر این باور است چنین اقداماتی رقابت ناسالمی از فوتبال را رواج می‌دهد.

وی در این خصوص گفت:من واقعا از تمام چالشهای لیگ پریمیر انگلیس (لیگ جزیزه) لذت می‌برم.
واقعا چالش فوق‌العاده‌ای است اما تنها چیزی که ممکن است در این مسابقات حالت زیبایی رقابتهای و این چالشها را می‌گیرد و به نوعی آنها را زشت می‌کند این است که یک تیم (منچسترسیتی) از برخی از قوانین که شامل قوانین جوانمردانه از نقل و انتقالات است پیروی نمی‌کند و به نظر من این تنها مسئله‌ این لیگ و رقابتهاست من فکر نمی‌کنم این اتفاق در گذشته رخ داده باشد یک تیم می‌تواند قهرمان شود. اما به شرط اینکه شما که قانون جوانمردانه نقل و انتقالات را رعایت نکرده‌اید مجازات شوید.

گفتنی است باشگاه چلسی هم اکنون با 53 امتیازو اختلاف امیتاز 8 در صدر رقابتهای لیگ برتر جزیره قرار دارد و در رقابتهای این هفته به مصاف استون‌ویلا می‌رود. شاگردان خوزه مورینیو هفته‌هاست که صدر جدولی را در لیگ برتر جزیره به خود اختصاص داده‌اند و بر این باور هستند که می‌توانند این جایگاه را تثبیت کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: مورینیو ، چلسی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار