جوان 27 ساله در زنجان به دلیل اختلاف خانوادگی و در اوج عصبانیت با استفاده از اسلحه شکاری که دراختیار داشت حادثه خونینی را رقم زد و به زندگی خود و جوان 23 ساله دیگری پایان داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ؛ حوالی ساعت هشت جمعه شب در شهرستان خرمدره از توابع استان زنجان رخ داد که ضارب در محل حادثه و مضروب نیز که فردی 23 ساله بود پس از انتقال به بیمارستان بوعلی خرمدره جان خود را از دست دادند.

ضارب که 27 ساله بوده پس از مصدوم کردن طرف اختلاف و درگیری با استفاده از اسلحه شکاری خودزنی کرده و قبل از رسیدن آمبولانس به محل حادثه تسلیم مرگ شد.

یک منبع موثق در فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان با تایید این خبر گفت: این حادثه به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده که متاسفانه ضارب و مضروب که هر دو مرد بودند جانشان را از دست دادند.

وی افزود: ضارب پس از هدف قراردادن طرف اختلاف بلافاصله با اسلحه شکاری در اختیار خودزنی کرده و به علت شدت جراحات وارده در همان لحظات نخست تسلیم مرگ شده است و جوان 23 ساله نیز پس از انتقال به بیمارستان بوعلی سینا خرمدره جان خود را از دست داده است.

این منبع موثق اظهار کرد: گفته می شود نزاع به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده ولی علت دقیق آن هنوز مشخص نشده است.

یک مسوول در مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان نیز گفت: هنوز گزارش تکمیلی در این خصوص به این مرکز ارسال نشده ولی این حادثه خونین در شهرستان خرمدره رخ داده و موضوع قتل و خودزنی تایید می شود.

انتهای پیام /م
برچسب ها: نزاع ، خودکشی ، اسلحه ، شکاری ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.