حدود ۱۰۰ زن از آلمان به داعش پیوسته‌اند، اعترافات تیم تروریستی دستگیرشده در سراوان، اعترافات تیم تروریستی دستگیرشده در سراوان، اعترافات تیم تروریستی دستگیرشده در سراوان، شرکت‌ های هندی پول نفت ایران را با تاخیر ۹۰ روزه پرداخت می‌کنند و ... از مهم ترین اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، هر روز شاهد توليد حجم گسترده‌ای از اخبار و گزارشات مختلف و متنوع در خبرگزاری‌ها و پايگاه‌های خبری هستيم كه رصد تمام اين اخبار برای مخاطبان در گرو صرف وقت بالایی است و البته از حوصله آنها نيز خارج؛ برای تسهيل در مرور اين اخبار، تلاش داريم گزيده‌ای از اخبار سياسی سال 93 را در قالب يك بسته خبری در اختيار مخاطبان قرار دهيم.

حدود ۱۰۰ زن از آلمان به داعش پیوسته‌اند

 به گزارش تسنیم،  بر اساس گزارش‌های اعلام شده حدود 100 زن از آلمان به گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق پیوسته‌اند.به گزارش هفته نامه اشپیگل ظاهرا نه تنها مردهایی از آلمان برای شرکت در درگیری ها در عراق و سوریه در جبهه داعش به این مناطق سفر کرده اند بلکه حدود صد زن نیز به این گروه تروریستی پیوسته اند.هفته نامه اشپیگل روز گذشته این خبر را با استناد به برخی محافل امنیتی نامشخص منتشر کرد. بر این اساس بسیاری از زنان شوهران خود را که می خواهند به جبهه داعش در عراق و سوریه بپیوندند همراهی می کنند. برخی نیز خود به تنهایی برای مبارزه  در جبهه داعش راهی این مناطق بحرانی می شوند.سازمان های امنیتی در آلمان و دیگر کشورهای اروپایی مدتهاست درباره سفرهای روزافزون بخصوص جوانان به مناطق بحرانی در خاورمیانه و پیوستن آن ها به گروه تروریستی داعش ابراز نگرانی می کنند.

شکایت برای پس گرفتن نشان‌خدمت از رحیمی
به گزارش ایرنا، علیرضا دقیقی وکیل دادگستری و یکی از شاکیان این پرونده عصر جمعه در گفت وگو با ایرنا با اعلام این خبر توضیح داد: به همراه یکی از دیگر از وکلای دادگستری (پیمان حاج محمود عطار) شکایتی را مبنی بر لغو مصوبه هیات وزیران دولت قبل و پس گرفتن نشان درجه یک خدمت از رحیمی به دیوان عدالت اداری تقدیم کردیم.این وکیل دادگستری افزود: آیین نامه اعطای نشان های دولتی شرایطی را برای اعطای نشان خدمت در گرفته به طوری که در ماده 12 آن آمده است نشان خدمت به منظور تقدیر از خدمات انجام یافته در مسیر تحقق آرمان های جمهوری اسلامی ایران به افرادی اعطا می شود که در زمینه «تلاش مستمر و صادقانه در انجام مسئولیت ها و خدمات» و «مددرسانی به اقشار محروم و مستضعف»، موفقیت های چشمگیری کسب کرده باشند.دقیقی ادامه داد: بر اساس نظر و عقیده ما، آقای رحیمی که در دولت قبل این نشان را دریافت کرده، مستحق دریافت نشان درجه یک خدمت که از نشان های عمومی جمهوری اسلامی ایران است، نیست و دولت قبلی در جهت تثبیت موقعیت وی، این نشان را اعطا کرده است.این وکیل دادگستری گفت: بر این اساس، درخواست لغو مصوبه هیات وزیران دولت قبل را در قسمتی که مربوط به اعطای نشان درجه یک خدمت به آقای رحیمی است در دادخواست تقدیمی به دیوان عدالت اداری کرده ایم.

درآمد مارلبرو به جیب صهیونیست‌ها می‌رود
به گزارش فارس، نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه نباید اجازه واردات کالاهای اسرائیلی به کشور داده شود، گفت وزارت اطلاعات معتقد است درآمد «مارلبرو» به جیب لابی‌های رژیم صهیونیستی می‌رود.حسین طلا در ادامه به قاچاق دخانیات اشاره کرد و در گام نخست بحث خود در تشریح انواع کالای قاچاق، خاطرنشان کرد: اولین نوع قاچاق آن است که کالا دارای برند اصلی بوده و زمان مصرف دارد اما عوارض قانونی پرداخت نکرده و وارد کشور می‌شود که در این صورت پولش به جیب قاچاقچی می‌رود که به فتوای بسیاری از مراجع درآمد حاصل از قاچاق حرام است.طلا از لزوم اطمینان یافتن از تعلق سیگار «مارلبرو» به صهیونیست‌ها سخن گفت و خاطرنشان کرد: این موضوع نهایتاً باید در کمیته‌ای بررسی شود، اما تا آنجا که من به خاطر دارم نهادی تأیید نکرده که مارلبرو جزء برندهای صهیونیستی است؛ البته وزارت اطلاعات معتقد بود که درآمد «مارلبرو» به جیب لابی‌های رژیم صهیونیستی رفته که اگر این طور است، نباید اجازه واردات به کشوری که دارای نظامی اسلامی است داده شود، حال چه به صورت قاچاق چه به‌صورت رسمی.

اعترافات تیم تروریستی دستگیرشده در سراوان
به گزارش ایرنا، علی اصغر میرشکاری افزود: چهار عضو این تیم تروریستی که با تلاش شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در عملیاتی موفقیت آمیز شب گذشته و صبح امروز در سراوان دستگیر شدند در نخستین تحقیقات انجام شده به شرکت در شهادت ماموران انتظامی پاسگاه آسپیچ اعتراف کردند.معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این تروریستها همچنین در حمله به پاسگاه میل 171 مشارکت داشتند.دبیر شورای تامین سیستان و بلوچستان با تقدیر از تلاش و هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) ادامه داد: با هماهنگی، همدلی، تلاش شبانه روزی و هم افزایی دستگاههای عضو شورای تامین استان در چارچوب سیاستهای امنیتی این شورا ، شاخص های امنیتی استان ارتقا چشمگیری یافته است. سخنگوی شورای تامین سیستان و بلوچستان گفت: اعضای تیم تروریستی دستگیر شده در نخستین اعترافات خود به شرکت در شهادت ماموران انتظامی و بسیج سپاه اعتراف کردند.

خشک شدن تالاب هورالعظیم نتیجه فعالیت مخرب چند وزارتخانه است
به گزارش کیهان، مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان با انتقاد از عملکرد وزارتخانه‌های نفت، نیرو و جهاد کشاورزی گفت: در نتیجه عملکرد این وزارتخانه‌ها امروز شاهد خشک شدن بخش‌های زیادی از تالاب هورالعظیم هستیم.«احمدرضا لاهیجان‌زاده» افزود: با وجود فعالیت چندین وزارتخانه درتالاب هور‌العظیم و تخریب‌های انجام شده، همواره سازمان محیط‌زیست در رفع مشکلات این تالاب تنها بوده است.وی ادامه داد: وزارت نیرو با ساخت سد کرخه با هدف آبیاری و کشاورزی، موجب شد این تالاب، از حق‌آبه این رودخانه محروم باشد.لاهیجان‌زاده گفت: در سال 82 به دلیل کاهش ورودی آب به تالاب هور‌العظیم بر اثر آبگیری سد کرخه و خشک‌شدن این تالاب، 20 تا 30 هزار هکتار از این اراضی آتش گرفت، که تاثیری مخرب در این تالاب برجای گذاشت.وی بیان کرد: فعالیت‌های وزارتخانه‌های نیرو، نفت و جهاد کشاورزی، برخی ارگان‌های نظامی و حتی شیلات موجب از بین رفتن حیات در بخش‌های زیادی از این تالاب بین‌المللی شده است.لاهیجان‌زاده با اشاره به این که خشک‌شدن تالاب هورالعظیم تاثیر زیادی در تشدید پدیده گرد و غبار دارد افزود: تالاب هورالعظیم به دلیل تامین نشدن حق آبه مورد انتظار، با کم‌آبی روبه‌رو است و فعالیت شرکت ملی نفت ایران در این منطقه نیز به تخریب گسترده زیست بوم آن منجر شده است.خشک شدن هورالعظیم چه در ایران و چه در عراق میزان وقوع توفان‌های شن و گردوغبار را افزایش داده و باعث شده خوزستان با گرد و غبارهایی چندین برابر حد مجاز روبه‌رو شود.

شرکت‌ های هندی پول نفت ایران را با تاخیر ۹۰ روزه پرداخت می‌کنند
به گزارش دنیای اقتصاد، در حالی که پالایشگاه‌های هندی در تلاش برای دریافت امتیازات بیشتر از فروشندگان نفت هستند دو شرکت مانگالور و اسار اویل، پول نفت خریداری شده از ایران را با ۹۰ روز تاخیر پرداخت می‌کنند.به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، در حالی که عرضه‌کنندگان نفت، برای به دست آوردن مشتری بیشتر با یکدیگر در رقابت‌اند، شرکت ایندین اویل، بزرگ‌ترین‌ شرکت پالایش نفت هند که حدود 80 درصد نیاز نفتی خود را وارد می‌کند، در حال چانه‌زنی برای شرایط پرداخت مساعدتر است.به گفته آرون کومار شارما، مسوول امور مالی شرکت ایندین اویل، این شرکت هندی که بیش از 60 درصد واردات خود را از خاورمیانه انجام می‌دهد، از فروشندگان نفت خواهد خواست تا وقت بیشتری برای پرداخت پول نفت خریداری شده به آن بدهند. ایندین اویل همچنین از عرضه‌کنندگان می‌خواهد قیمت نفت معامله شده را در روزی که محموله به بنادر هند می‌رسد محاسبه کنند، نه روزی که نفت بارگیری می‌شود.شارما افزود: «الان بازار، به نفع خریداران است.

هواداران خشمگین منتظر درخشان
به گزارش فارس، ژورائف بازیکن ازبکستانی مد نظر باشگاه پرسپولیس برای حضور در این تیم امروز در تمرین سرخپوشان حاضر شد تا با سایر بازیکنان تمرین کند.ژورائف قرار است بعد از 2 جلسه تمرین با پرسپولیسی‌ها در صورتی که مد نظر حمید درخشان باشد تست‌های پزشکی را هم پشت سر خواهد گذاشت و با انجام دادن این مراحل قادر خواهد بود با پرسپولیس قرارداد رسمی ببندد. گفتنی است ژورائف سابقه بازی با پیراهن بنیادکار مقابل پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا در کارنامه دارد.همچنین امروز و در حالی که تمرین پرسپولیس پشت درهای بسته بود عده‌ای از هواداران این تیم پشت در ورزشگاه درفشی‌فر تجمع کرده و خواستار پاسخگویی درخشان به خود بودند. این عده از هواداران خشمگین پرسپولیس اعتقاد داشتند سرمربی تیم شان به جای برگزاری تمرین پشت درهای بسته باید به آنها پاسخ دهد.

زنده ماندن همجنسگرایی که داعش از طبقه هفتم پرت کرد
به گزارش العربیه به نقل از دیده‌بان حقوق بشر سوریه، چند مرد نقاب دار داعشی، این مرد را به اتهام همجنسگرایی به بالای ساختمان هفت طبقه بردند، چشم‌ها و دست‌های او را بستند و سپس به پایین انداختند. شاهدان عینی می‌گویند که پس از پرت شدن این مرد که توسط دو عضو داعشی صورت گرفت، اعضای این گروه ناگهان با زنده ماندن او روبرو شدند، در حالیکه حکم داعش علیه این مرد همجنسگرا، مرگ بوده است.بر اساس این گزارش، برخورد مرد همجنسگرا با سطح زمین، با توجه به بلندی ساختمان ۱۶ متری بسیار شدید بود. داعش سپس او را در برابر شماری از اهالی منطقه سنگسار کرد و به زندگی این مرد ۵۵ ساله پایان داد.هفته گذشته، گروه داعش، حکم مشابهی را علیه یکی از همجنسگرایان در عراق اجرا کرد. این گروه تندرو در نوامبر سال گذشته، دو همجنسگرای سوری را نیز از یک ساختمان بلند پرت کرده بود.

توزیع سر رسید با جملات قصار احمدی نژاد +عکس
میدان ۷۲ سایت وابسته به رئیس دولت نهم و دهم نوشت: سررسید سال ۱۳۹۴ هجری شمسی با نام "خادم ملت” تولید و منتشر شد.این سررسید شامل روزشمار عملکرد هشت ساله دولت های نهم و دهم و همچنین خاطرات روزانه از احمدی نژاد و جملات زیبای وی به مناسبتهای مختلف سال است.سررسید "خادم ملت” همچنین شامل مجموعه کامل نامه نگاری های احمدی نژاد به محضر رهبر انقلاب، دستورات و نامه های معظم له به او و فرمایشات مقام عظمای ولایت در خصوص عملکرد دولت عدالت محور احمدی نژاد است.همچنین این سررسید شامل گزارش های تصویری از سفرها و رویدادهای مهم خبری مربوط به  احمدی نژاد است.قیمت این سر رسید 15 هزارتومان تعیین شده است.

شکایت برای پس گرفتن نشان‌خدمت از رحیمی/ درآمد مارلبرو به جیب صهیونیست‌ها می‌رود/ارسال قلیان با پیک موتوری+ عکس

وداع مسی و ماسکرانو با رفیق قدیمی+عکس
به گزارش "ورزش سه"، رفاقت بین مسی و ماسکرانو با پینتو بسیار صمیمانه است و زمانیکه پینتو در بارسلونا حضور داشت، نزدیکترین شخص به مسی محسوب می شد. این دروازه بان در انتهای فصل گذشته اعلام کرد که قصد تمدید قرارداد با بارسلونا را ندارد. او امشب راهی آمریکا خواهد شد تا مراحل آماده سازی آلبوم موزیکش را شروع کند.پینتو همیشه در کنار فوتبال، کار موزیک را بصورت جدی دنبال می کرد. مسی با گذاشتن این عکس در صفحه اجتماعی خود نوشت :" ملاقات با دوستم پینتو."

شکایت برای پس گرفتن نشان‌خدمت از رحیمی/ درآمد مارلبرو به جیب صهیونیست‌ها می‌رود/ارسال قلیان با پیک موتوری+ عکس

رد پای سرب در گوشت مرغ
به گزارش فارس، رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: بر اساس بررسی‌های این سازمان، رد پای سرب را در گوشت مرغ داریم که البته بالاتر از حد مجاز نیست.مهدی خلج در عین حال وجود برخی مشکلات در عرصه مکمل‌ها را در واحدهای تولیدی تایید کرد و بیان داشت: بخشی از مشکلات ما مربوط به این مکمل‌ها است که در این زمینه سازمان ورود کرده و تولیدات مکمل 23 واحد کشور را بررسی و آزمایش کرد.

طناب دار صدام به فروش می‌رسد+ تصاویر
روزنامه انگلیسی دیلی میل گزارش داد انتشار تصاویر طناب داری که برای اعدام صدام حسین رییس جمهور سابق عراق استفاده شد در اینترنت توجه و استقبال خریداران زیادی را جلب کرده است.

شکایت برای پس گرفتن نشان‌خدمت از رحیمی/ درآمد مارلبرو به جیب صهیونیست‌ها می‌رود/ارسال قلیان با پیک موتوری+ عکس

شکایت برای پس گرفتن نشان‌خدمت از رحیمی/ درآمد مارلبرو به جیب صهیونیست‌ها می‌رود/ارسال قلیان با پیک موتوری+ عکس

ارسال قلیان با پیک موتوری+ عکس
 به گزارش مشرق، موضوع فقط به استعمال دخانیات، فروش، قاچاق و عدم اخذ مالیات ختم نمی‌شود.عدم اجرای قانون مبارزه با استعمال دخانیات آن قدر در جامعه و از سوی مسئولان جدی شده که به راحتی تبلیغ مصرف قلیان را می‌بینیم.کار و کاسبی فروش و عرضه قلیان به حدی سودآفرین شده که متأسفانه می‌بینیم افرادی سودجو تیزرهای تبلیغاتی تهیه و با تبلیغات فریبنده،حاضرند با قیمتی بسیار پایین و مناسب،قلیان را به در منزل و محل کار بفرستند.

شکایت برای پس گرفتن نشان‌خدمت از رحیمی/ درآمد مارلبرو به جیب صهیونیست‌ها می‌رود/ارسال قلیان با پیک موتوری+ عکس

عیادت سردار سلیمانی از مجروحان جنگ با داعش+ تصاویر
سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با حضور در یکی از بیمارستان‌ها از رزمندگان داوطلب مردمی که در جنگ با تروریست‌های داعش در عراق مجروح شده‌اند عیادت کرد.

شکایت برای پس گرفتن نشان‌خدمت از رحیمی/ درآمد مارلبرو به جیب صهیونیست‌ها می‌رود/ارسال قلیان با پیک موتوری+ عکس

شکایت برای پس گرفتن نشان‌خدمت از رحیمی/ درآمد مارلبرو به جیب صهیونیست‌ها می‌رود/ارسال قلیان با پیک موتوری+ عکس

شکایت برای پس گرفتن نشان‌خدمت از رحیمی/ درآمد مارلبرو به جیب صهیونیست‌ها می‌رود/ارسال قلیان با پیک موتوری+ عکس

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار