بر اثر تیراندازی افراد مسلح به یک سرویس مدرسه در منطقه چارسده واقع در ایالت خیبر پختونخوا یک دانش‌آموز زخمی شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، بر اثر تیراندازی افراد مسلح به یک سرویس مدرسه در منطقه چارسده واقع در ایالت خیبر پختونخوا یک دانش‌آموز زخمی شد.
 
طبق این گزارش سرویس مدرسه که مورد حمله قرار گرفته یک خودروی ون حامل 15 دانش‌آموز بود.
 
به گزارش پلیس، مهاجمان مسلح سعی داشتند علی‌خان راننده سرویس مدرسه را هدف قرار دهند اما گلوله به دست سنبل دانش‌آموز دختر که نزدیک راننده نشسته بود اصابت کرد.
 
طبق این گزارش، مهاجمان مسلح از قبل در مسیر سرویس مدرسه کمین کرده بودند.
 
گزارش‌ها نشان می‌دهد بلافاصله بعد از اقدام تروریستی علیه دانش‌آموزان منطقه به محاصره پلیس درآمد و دانش‌آموز زخمی شده نیز به بیمارستان انتقال یافت.
 
گزارش‌ها حاکی از این است که بعد از تیراندازی به سرویس مدرسه نیروهای امنیتی دانش‌آموزان را تا مدرسه اسکورت کردند تا از هر گونه حادثه ناگواری جلوگیری شود.
 
به گزارش رسانه‌ها هنوز هیچ گروهی مسئولیت این عملیات تروریستی را به عهده نگرفته است.
 
طبق این گزارش تیراندازی به سرویس دانش‌آموزان چارسده هیچ تلفاتی در پی نداشته و تمام دانش‌آموزان و راننده این خودرو در سلامت کامل به سر می‌برند.
 
گزارش‌ها نشان می‌دهد روز چهارشنبه نیز واحد خنثی‌سازی بمب موفق شد یک بمب کار گذاشته شده نزدیک یک مدرسه در منطقه بنون واقع در ایالت خیبر‌پختونخوا را خنثی کند.
 
گفتنی است چندی پیش شبه‌نظامیان با پرتاب نارنجک نزدیک یک مدرسه در کراچی به دولت و مردم پاکستان هشدار دادند اگر به جان فرزندان خود اهمیت می‌دهید اعدام تروریست ها را متوقف کنید.
 
بعد از حادثه تروریستی پیشاور که موجب کشته شدن بیش از 150 نفر شد دولت پاکستان با اقدام شدیدتر علیه شبه نظامیان اعدام تروریست‌ها را در دستور کار خود قرار داده است.
 
ناگفته نماند که مسئولیت حمله تروریستی پیشاور را طالبان پذیرفتند که تا کنون تعداد زیادی از اعضای این گروه اعدام شده‌اند.
 انتهای پیام/ زض
منبع:فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار