نیروهای عراقی از آزادسازی مجدد منطقه بیجی در استان صلاح الدین خبر دادند. دیده بان حقوق بشر سوریه نیز گزارش داد: دست کم ۳۰ تکفیری، روز جمعه در حملات ائتلاف به مواضع و انبارهای خودروهای نظامی و تانک ها در شرق و غرب شهر رقه کشته شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، داعش چند روز پیش با حمله به منطقه بیجی، دومین بار بر این منطقه مسلط شده بود که نیروهای عراقی با عملیات گسترده خود، بار دیگر آن را آزاد کردند.
 
استاندار صلاح الدین عراق نیز از هلاکت هفتاد تن از تروریست های داعش در این استان خبر داد.
 
رائد الجبوری گفت: برای پاکسازی بیجی در 40 کیلومتری شمال تکریت، یگان های مختلف نیروهای ارتش با کمک و مشارکت اهالی شهرها و نیروهای عشایر در عملیات آزادسازی منطقه شرکت داشته اند.
 
از موصل و تکریت هم خبر رسید ده ها عضو داعش در حملات هوایی ارتش عراق به هلاکت رسیدند.
 
نقشه عراق - آزادسازی دوباره بیجی از چنگ تروریست های داعش / 6 فوریه 2015 - 17 بهمن 1393
 
نقشه عراق - آزادسازی دوباره بیجی از چنگ تروریست های داعش / 6 فوریه 2015 - 17 بهمن 1393
 
خبر دیگر این که جنگنده های اردنی، ده ها بار پایگاه های داعش را در رقه سوریه بمباران کردند.
 
ارتش اردن اعلام کرد، بیش از 20 جنگنده اردنی به نشانه وفاداری به خلبان اردنی و انتقام خون او، پایگاه ها و سنگرهای داعش را در سوریه بمباران کردند.
 
همچنین دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد: دست کم 30 تکفیری، روز جمعه در حملات ائتلاف به مواضع و انبارهای خودروهای نظامی و تانک ها در شرق و غرب شهر رقه کشته شدند.
 
در این حملات همچنین پایگاه ها، ایست های بازرسی و همچنین یک اردوگاه آموزشی و یک زندان در شرق رقه هدف قرار گرفت .
 
همزمان، تروریست‌ های داعش مدعی شدند در حمله هوایی اردن و ائتلاف تحت رهبری آمریکا به رقه، یک گروگان زن آمریکایی کشته شده است. وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرده است که هنوز هیچ مدرکی که ادعای داعش را تائید کند، دریافت نکرده است.
انتهای پیام/زض
منبع:شبکه خبر

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار