افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بهتر است مسئله کرار در درون خانواده استقلال حل و فصل شود

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: باشگاه در نظر دارد که ضمن رعایت مقررات آیین نامه‌های موجود، مسائل این چنینی را با نگاه ارشادی در درون خانواده استقلال حل و فصل کند و فقط از قوه قهریه استفاده نکند.

بهتر است مسئله کرار در درون خانواده استقلال حل و فصل شودسعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره وضعیت کرار اظهار داشت: مسئله کرار درون خانوادگی است و ما به یک سری اصول پایبند هستیم که در این اصول ضمن رعایت قوانین و چارچوب باشگاه از جمله آیین نامه کمیته انضباطی و رضایت سرمربی هم مورد نظر و ملاک قرار می‌گیرد. در خصوص جاسم کرار نیز گزارش لازم از سوی سرپرست تیم به کمیته انضباطی ارائه شده و قرار است امروز این بازیکن در باشگاه حضور پیدا کند و توضیحات لازم خود را درباره اتفاقات بوجود آمده مطرح کند و در پایان نیز  کمیته انضباطی در چارچوب آیین نامه تصمیمات نهایی را خواهد گرفت و به اطلاع هواداران عزیز آبی‌پوش نیز خواهیم رساند.

وی درباره اتفاقاتی که گفته می‌شود بیرون زمین نیز کرار انجام داده است بیان کرد: در کل حرکات این بازیکن در چارچوب زمین بازی عمدی نبوده است و فشارهای عصبی باعث شده که وی این کار را انجام دهد و تمام خبرهای منتشر شده درباره اینکه این بازیکن خارج از زمین نیز اتفاقاتی را بوجود آورد است را تکذیب می‌کنم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر کرار دو جلسه در تمرینات آبی پوشان شرکت نکرده است ولی رسیدگی و اعلام نظر درباره این موضوع بر عهده سرمربی تیم است.

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: در مجموع اینگونه مسائل بهتر است که درون خانواده استقلال حل و فصل شود و در مورد این قضیه بزرگنمایی نشود و در نهایت نظر کادر مدیریتی این است که در اینگونه موارد نگاه اصلاحی و ارشادی در جهت اصلاح اخلاق بازیکنان داشته باشد و فقط از قوه قهریه استفاده نکند و نکته قابل توجه این است که کرار بازیکن فنی و تأثیر‌گذار است ولی شایسته است یک سری راهنمایی‌هایی از دیدگاه پدرانه در خصوص رفتار و اخلاق این بازیکن انجام شود.

انتهای پیام/


برچسب ها: کرار ، نهایی ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار