مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با تیم سایپا برای ما یکی از کلیدی‌ترین بازی‌های نیم فصل دوم خواهد بود چرا که با برد در مقابل این تیم می‌توانیم صدر جدول را تصاحب نماییم.

زرینچه : امیدوارم با پیروزی به صدر جدول صعود کنیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، جواد زرینچه در نشست خبری قبل از بازی با تیم سایپا اظهار داشت: بازی با تیم سایپا یکی از کلیدی ‌ترین بازی‌های نیم فصل دوم خواهد بود چرا که برد در مقابل این تیم می‌توانیم صدر جدول را تصاحب نماییم و به موفقیت‌های همزمان ادامه دهیم.

وی بیان کرد: در طول این هفته آنالیز قبل از تیم سایپا را انجام داده‌ایم و در نظر داریم که خودمان را همچنان جزو مدعیان قهرمانی نگه داریم.

زرینچه بیان کرد: در طول این هفته تمرینات و ریکاوری‌های قابل قبولی را انجام داده‌ایم و در حال حاضر میلاد فخرالدینی در بازی مقابل سایپا نمی‌تواند تیم را همراهی کند و از سوی دیگر حنیف عمران زاده نیز دچار مصدومیت شده است و قرار این شد که این بازیکن از امروز وضعیت درمانی خود را پیگیری کند تا ببینیم به بازی مقابل سایپا خواهد رسید یا نه؟

وی درباره هلمکه بازیکن آلمانی- برزیلی بیان کرد: در کل من در جریان وضعیت آسیب دیدگی این بازیکن نیستیم اما، هلمکه از نظر فنی تایید کادر فنی بود چرا که بازیکن قابل قبولی به حساب می‌آمد اما با توجه به اینکه وی 6 هفته از میادین دور می‌ماند به طور حتم نمی‌توانست که در تمرینات آبی پوشان شرکت کند و به همین خاطر از این لحاظ برای ما کارایی نداشت.

مربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره‌ بازی مقابل سایپا تصریح کرد:‌تیم سایپا تا به اینجا بازی قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشته است و از قدیم نیز این تیم مربیان خیلی خوبی را در راس کار داشته و بازی خوب سایپا در مقابل گسترش فولاد نیز نشانگر این خواهد بود که این تیم عملکرد بسیار خوب و حتی تیم خطرناکی نیز می‌تواند باشد.

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم هوادران عزیز با حضور خود از این بازی استقبال کنند و ما نیز بتوانیم بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار