رییس شورای عالی صلح استان هرات در غرب افغانستان انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) را یک رویداد تاریخی مهم خواند و آنرا برای جلب رضایت پروردگار دانست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران "مولوی غلام سرور" روز جمعه در مراسم بزرگداشت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل، ایشان را شخصیت استثنایی دانست که باید راه آن ادامه یابد.

وی افزود: امام راحل ثابت کرد که سیاست بخشی مهم و اصلی دین است که باید به آن پرداخته شود و مردم به اسلام سیاسی آگاهی پیدا کند.

رییس شورای عالی صلح هرات گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با اعتقاد به هدفی که همانا رضای خداوند بود، توانست نتیجه زحماتش را بگیرد و همه شاهد بودیم که انقلاب را به ثمر رساند چنانکه امروز همه ما به امام خمینی(ره) افتخار می کنیم.

وی افزود: خداوند هیچ بشری را با نژاد و مذهب شان خطاب نکرده و در نزد خداوند کسی مقام و جایگاه والا دارد که عالم به علم بوده و به دین خدا خدمت کرده باشد.

رییس شورای صلح هرات در ادامه گفت: امروز همه به انقلابی که امام خمینی(ره) با سختی به پیروزی رساند افتخار می کنند چرا که آغاز حرکت فقط برای جلب رضایت پروردگار بود.

وی اظهار داشت: برای امام(ره) فرق نمی کرد که از کدام مذهب و نژاد هستی چرا که می بینیم در انقلاب ایران از تمام نژادها و مذاهب و ادیان حضور داشتند.
/انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.