وزیر بهداشت از روند ساخت و تکمیل بیمارستان دولتی جنرال منظریه خمینی شهر در حالی بازدید کرد که کلنگ احداث آن در سال 72 بر زمین زده شد.

 به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  (وب دا)؛  مدیر شبکه بهداشت و درمان خمینی شهر در خصوص بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان منظریه خمینی شهر اظهار داشت: این بیمارستان با روی کار آمدن دولت تدبیر وامید پیشرفت های خوبی داشته است به گونه ای که قبل از این دولت پیشرفت ساخت بیمارستان 40 درصد بود و هم اکنون به 86 درصد رسیده است.
 
دکتر احمد باقری افزود: بیمارستان منظریه خمینی شهر در دو طبقه تعبیه شده است و زیربنای آن نیز 12 هزار و 400 متر مربع در مساحتی بالغ بر 54 هزار مترمربع بنا شده است.
 
وی  با اعلام اینکه این بیمارستان مجهز به 169 تخت بیمارستانی می باشد گفت: در بخش مراقبت‌های ویژه (ICU و CCU) 17 تخت بیمارستانی وجود دارد، همچنین بخش های این بیمارستان شامل عمومی، جراحی، زنان و مردان ، کودکان، آزمایشگاه و رادیولوژِ و سی تی اسکن می‌باشد.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان خمینی شهر تاکید کرد: بیمارستان منظریه خمینی شهر چهارمین بیمارستان این شهر است که با کمک مسکن و شهرسازی ساخته و نزدیک به 23 میلیارد تومان برای ساخت آن هزینه شده است و 14 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل آن احتیاج است.
 
وی همچنین گفت: به منظور تجهیز بیمارستان نزدیک به 30میلیارد تومان دیگر نیز احتیاج می باشد.
 
دکتر باقری گفت: با توجه به اینکه اکثر و غالب بیماران شهرهای چادگان، فریدونشهر، فریدن، و استان چهارمحال بختیاری و کهکیلویه به بیمارستان های خمینی شهر مراجعه می کنند بنابراین ساخت این بیمارستان لازم و ضروری است. خمینی شهر نزدیک به 350هزار نفر جمعیت دارد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.