بازی ساز اسپانیایی تیم آرسنال به عنوان برترین بازیکن ماه ژانویه در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

کازورلا برترین بازیکن لیگ برتر انگلیس در ماه ژانویهبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از تریبال فوتبال، اتحادیه فوتبالیست‌های حرفه‌ای انگلیس نام سانتی کازورلا گلزن 30ساله آرسنال را به عنوان برترین بازیکن ماه ژانویه لیگ برتر انگلیس معرفی کرد.

آرسن ونگر طی چند هفته اخیر پست سانتی کازورلا را به بازی در میانه زمین تغییر داده و  موجب درخشش بیشتر این بازیکن اسپانیایی در بازی‌های انجام شده گشت.

کازورلا در 4بازی که طی ماه ژانویه برگزار شد یک گل به ثمر رساند و 2پاس گل به هم تیمی‌های خود داد او در ماه دسامبر 2015 هم به عنوان برترین بازیکن ماه انتخاب شده بود.

کازورلا بازیکن سابق تیم‌های و یا رئال و مالاگا در تمامی رقابت‌های این فصل لیگ برتر جزیره 6 گل به نام خود ثبت کرد و 6 پاس گل داد.

آرسنال هم اکنون در جایگاه پنجم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد.

*ویلشر بار دیگر دردسر آفرید

در بازی‌های ابتدای فصل 2014-2015 بود که تصویر سیگار کشیدن جک ویلشر ملی پوش 23 ساله آرسنال با واکنش تند آرسن ونگر و جریمه از سوی سرمربی مواجه شد اما بار دیگر این بازیکن جوان دردسر آفرینی کرد.

ویلشر به دلیل آسیب دیدگی که نوامبر گذشته در دیدار با یونایتد با آن مواجه شد، دور از میادین ورزشی به سر می‌برد او همراه دوستان خود در مهمانی حاضر شده و عکسی از ویلشر در صفحات اجتماعی منتشر شد که لوله-پایپ استعمال مواد مخدر در دست دارد این عکس خیلی زود حذف و اصلاح شد قسمت‌های مربوط به پایپ که در تصویر دیده می‌شد، توسط فتوشاپ بریده ش اما هافبک جوان خود را در معرض جریمه‌ای دیگر از سوی آرسن ونگر قرار داده است.

این سومین مرتبه است که ویلشر در حال استعمال سیگار و دیگر مواد نیکوتین دار مشاهده می‌شود بی نظمی‌های او می‌تواند جایگاه ثابت ویلشر در تیم را تحت تاثیر قرار دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار