والکات سرمربی آرسنال را شوکه کرد

تئو والکات‌ بازیکن جوان آرسنال پس از یک سال دوری از میادین به دلیل مصدومیت توانست در دیدار مقابل استونویلا گلزنی کرده و آرسن ونگر‌ را تحت تاثیر قرار دهد.

والکات سرمربی آرسنال را شوکه کردبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای‌اسپرت، تیم فوتبال ‌آرسنال موفق شد در هفته23 لیگ برتر انگلیس با نتیجه پر گل 5 بر صفر استون‌ ویلا‌ را در هم بکوبد آرسن‌ ونگر‌ سر‌مربی توپچی‌ها از نتیجه بدست آمده و عملکرد شاگردانش رضایت داشته اما معتقد است هنوز نتوانسته‌اند به کورس قهرمانی برگردند.
 
 تئو‌ والکات بازیکن 25 ساله آرسنال‌ ‌از جمله مهره‌های کلیدی این تیم در رسیدن به پیروزی بود و حتی یک گل را نیز به نام خود ثبت‌ کرد با توجه به مصدومیت‌یک ساله‌ والکات و قرار گرفتن او در ترکیب تیم طی روزهای اخیر، ونگر عملکرد‌ ملی‌پوش جوان را مورد تمجید‌ قرار داده و او را یک‌ بازیکن‌ فوق العاده با هوش‌ توصیف کرد.
 
 ** می‌توانیم‌ با چلسی و سیتی رقابت‌ کنیم
 
 آرسنال‌ سومین پیرویز متوالی خود را در دیدار مقابل استون‌ویلا‌ جشن گرفت این تیم الکسیس‌ سانچز‌ گلزن‌ صاحب نام خود را به دلیل آسیب دیدگی‌ در ناحیه‌ همسترنیگ‌ در اختیار نداشت، اما با این حال موفق به ثمر رساندن 5 گل و نزدیک شدن به جمع 4 تیم اول جدول‌ رده بندی شد.
 
  آرسنال‌ فقط یک  امتیاز با منچستر‌یونایتد‌ به عنوان تیم‌ سوم جدول فاصله دارد اما اختلاف آنها با چلسی به عنوان تیم صدرنشین 11 امتیاز است.
 
 آرسن ونگر در مورد شانس قهرمانی آرسنال گفت: هنوز زود است در رابطه با قهرمانی اظهار نظر کنیم، ما 11 امتیاز نسبت به چلسی عقب هستیم و این بدان معناست که آنها باید چهار شکست داشته باشند تا آرسنال بتواند در صدر جدول قرار بگیرد.
 
آرسنال هماهنگی و انسجام تیمی خود را بازیافته و این توانایی را دارد تا به یک رقیب جدی برای چلسی و منچستر سیتی تبدیل شود.
 
** اوزیل به دوران اوج بازگشته است
 
 سرمربی آرسنال عملکرد مسوت اوزیل ملی‌پوش آلمانی تیمش را در دیدار مقابل استون ویلا را مورد تحسین قرار داد و گفت: اوزیل به دلیل مصدومیت چند ماه در اختیار تیم نبود اما توانست نمایش خیره‌کننده‌ای در دیدار مقابل استون ویلا داشته باشد.
 
او با به ثمر رساندن یک گل نشان داد در آمادگی کامل به سر می‌برد و حتی در پایان دیدار به عنوان برترین بازیکن میدان انتخاب شد.
 
  لازم به ذکر است، مصدومیت زانوی اوزیل او را 3 ماه از میادین ورزشی دور نگه داشته بود.
 
ونگر در ادامه افزود: سخت است عیب و ایرادی در عملکرد بازیکنان آرسنال پیدا کنید، اوزیل هم نمایش بی نقصی داشت. او در بازیهای آینده باز هم به کمک تیم می‌آید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: آرسنال ، دوری ، میادین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار