مانور درمان اضطراری جمعیت هلال احمر شمالغرب کشور امروز با حضور چهار تیم در استان زنجان آغاز شد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ مدير عامل چمعیت هلال احمراستان گفت:مانور اضطراری جمعیت هلال احمر شمالغرب کشور از صبح امروز با حضور استانهای اردبیل ،آذربایجان غربی ،شرقی و زنجان با هدف آمادگی و حفظ و ارتقا سطح توان و آمادگی تیم ها در زمان بحران و حوادث و بلایای طبیعی در منطقه قره پشتلو زنجان به مدت سه روز برگزار می شود.

طاهری با بیان اینکه از دیروز تیم ها در محل های خود مسقر شدند افزود : استقرار تیمهای درمان اضطراری جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در روستای حاجی سیران ، استان آذربایجان غربی روستای قبله بلاغی ،استان اردبیل روستای قره تپه و استان زنجان شهر ارمغانخانه مشخص شده است و هماهنگی لازم با استانهای میهمان بعمل آمده است .

وی ادامه داد :در این مانور تیمهای درمان اضطراری شامل پزشک عمومی، کارشناس پرستاری، کارشناس مامایی ، کارشناس بهداشت روان، کارشناس تغذیه ، کارشناس بهداشت محیط، کارشناس دارویی، متخصص اطفال، متخصص زنان، متخصص جراحی، تکنسین بیهوشی و سایر عوامل اجرایی است.

مدير عامل چمعیت هلال احمراستان با اشاره به اینکه هر تیم شامل 25 نفر هستند ادامه داد: تیمهای مستقر در روستاها پس از ویزیت در صورت نیاز بیماران را به بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر زنجان که در ارمغانه برپا شده است اعزام خواهند کرد .

طاهری با بیان اینکه فدراسیون بین الملللی جمعیتهای صلیب سرخ و هلال احمر در استراتژی تدوینی خود هدف راهبردی تامین زندگی سالم و سلامت برای افراد را اساس کار خود قرار داده است گفت: جمعیت هلال احمر ایران نیز در راستای حفظ و ارتقا سطح توان و آمادگی در برابر حوادث و بلایای طبیعی، تسکین درد و آلام بشر، و تامین احترام به انسان ها می کوشد به این اهداف جامعه عمل بپوشاند.

انتهای پیام/ب


برچسب ها: درمان ، هلال احمر ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.