کمپانی فورد به مسابقات لمانز باز می گردد

به زودی فورد اتومبیل جدیدش را در نمایشگاه دیترویت رونمایی خواهد کرد.

کمپانی فورد به مسابقات لمانز باز می گرددبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران کمپانی فورد اعلام کرد قرار است به زودی در نمایشگاه موتورشو دیترویت از خودروی اسپرت جدیدشان رونمایی کنند که برای ایفای نقش در مسابقات ۲۴ ساعته لمانز ساخت می شود.

گفته می شود قرار است کمپانی فورد با همکاری تیم "چیپ گانیسی" که در حوزه نسکار و رقابت های دیتونا فعالیت دارد برای بزرگداشت ۵۰ امین سالگرد قهرمانی های فورد GT40 به مسابقات سری لمانز برگردد.

اگرچه هنوز اطلاعات دقیقی از محصول جدید فورد اعلام نشده است اما گمانه ها حاکی از آن است این مدل جدید همانند مدل موفق فورد جی تی نمی باشد و از یک موتور ۸ سیلندر دوتوربو نیز در آن استفاده نمی شود.گویا قرار است از موتور ۶ سیلندر اکوبوست فورد که اخیرا تیم "چیپ گانیسی" در سری پروتوتایپ دیتونا از آن استفاده می کند بهره ببرد.

همچنین تیم  "چیپ گانیسی" انتظار دارد در فصل ۲۰۱۶ با دو خودروی فورد به رانندگی اسکات پرات و جوی هند که چندی پیش از تیم DTM بی ام و کناره گیری کرد وارد مسابقات لمانز شود.
 
گویا مدل جدید فورد دارای قابلیت های ویژه ای برای شرکت در مسابقات "جی تی 3" نیز دارد تا مشتریان علاقه مند به فورد بتوانند با این مدل در مسابقات سری "جی تی 3" به رقابت بپردازند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.