کارشناس فوتبال کشورمان گفت: حضور کارلوس کی روش در فوتبال ایران نظم خوبی به فوتبال کشورمان بخشید.

کی روش به فوتبال ایران نظم خوبی داد/همدلی بین مربیان داخلی و مربی تیم ملی برگ برنده فوتبال ایران استغلامحسین پیروانی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد کی روش اظهار داشت: کارلوس کی روش مربی بزرگی است و هیچ کس شکی ندارد، حضورش در ایران باعث تزریق نظم به فوتبال کشورمان شده است.

وی گفت: کی روش با توجه به ظرفیت و داشته‌های فوتبال کشورمان برای موفقعیت نهایت تلاش خود را انجام داد و در همین راستا اقدام به دعوت از بازیکنان دورگر کرد، که کار بسیار خوب و بجایی بود زیرا که ما باید به داشته‌هایمان نگاه کنیم و خوش بین باشیم که برای فوتبال کشورمان طی چند دهه چه کار مثبتی انجام داده‌ایم.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص اینکه چه کسی مقصر اصلی حذف تیم ملی فوتبال کشورمان است عنوان کرد: در این بازی نمی‌توان کسی را مقصر اصلی معرفی کرد، باید به موضوع کارشناسانه نگاه کنیم اما، اگر به برنامه‌های فدراسیون فوتبال نگاه کنیم می‌بینیم فدراسیون برای تیم ملی برنامه خاصی نداشته و تیم بدون بازی تدارکاتی مفید وارد این دوره از مسابقات شده اکنون هم نباید بیشتر از این از تیم ملی انتظار داشته باشیم.

وی در باره مصاحبه‌های تند کی روش علیه مربیان داخلی گفت: انتقادهایی که 2 طرف علیه یکدیگر مطرح می‌کنند خوشایند نیست، همه ما برای موفقعیت تیم ملی باید کمک می‌کریم که نکردیم، کی روش از داشته‌های خود به خوبی استفاده کرد.

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: همه ما باید منصف باشیم و عادلانه قضاوت کنیم، ما برای حضور در این مسابقات برنامه‌ای نداشتیم تا موفق ظاهر شویم.

وی درمورد برنامه ریزی‌های فدراسیون فوتبال کشورمان و مقایسه تیم ملی ایران و امارات گفت: اماراتی‌ها برای پیشرفت فوتبال کشورمان طی سال‌های اخیر هزینه‌های بالایی کرده‌اند که امروز شاهد بازی‌های خوب و چشم نوازی از این تیم عربی هستیم، اما سوال اساسی اینجاست که ما برای فوتبال کشورمان چه کاری کرده‌ایم که امروز انتظارات اینگونه بالا رفته است.

پیروانی درباره اختلافات مربیان داخلی با کی روش به طبع شعری خود روی آورد و افزود: "بر جنازه دشمنی که می‌رسی شادی مکن، این ماجرا بر تو همی آید روزی..."

وی در پایان خاطر نشان کرد: همدلی بین مربیان داخلی و مربی تیم ملی برگ برنده فوتبال کشورمان است که اگر این اتفاق رخ دهد بدون شک تیم ملی موفق خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار