رضایی: بهترین بازی ها را در این دوره دیدیم/استرالیا از هر لحاظ کامل بود

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: بدون شک حق استرالیا بود که قهرمان جام ملت های آسیا شود زیرا هم از شرایط میزبانی استفاده کرد هم از هر لحاظ تیم کاملی بود.

رضایی: بهترین بازی ها را در این دوره دیدیم/استرالیا از هر لحاظ کامل بود
رحمان رضایی کارشناس فوتبال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: باید عنوان کنم که به نظر من این دوره از جام ملت ها از لحاظ کیفی و تاکتیکی از همه ادوار گذشته بهتر و جذاب تر بوده است و می توان گفت فوتبال در آسیا پیشرفت خوبی داشته است.

رضایی در خصوص قهرمانی استرالیا در این دوره گفت: پیش بینی می شد که این تیم قهرمان شانزدهمین دوره جام ملت های آسیا شود زیرا هم از شرایط میزبانی به خوبی استفاده کرد هم از همه نظر تیم کاملی را راهی رقابت ها کرده بودند.

وی ادامه داد: بدون شک قهرمانی بین 4 تیم ایران، ژاپن، کره جنوبی و استرالیا پیش بینی می شد که در نهایت این تیم ملی استرالیا بود که موفق شد جام را در خانه نگهدارد.

رضایی افزود: آنچه در این جام مشهود بود این بود که از بعضی تیم ها که انتظار بازی خوب نمی رفت به بهترین شیوه بازی کردند که نمونه آن می توان به تیم ملی امارات اشاره نمود که توانست حریفان قدرتمندی را از پیش رو بردارد و به مقام سوم جام ملت های آسیا دست پیدا کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم که در دوره بعدی جام ملت های آسیا شاهد تحول و پیشرفت روز افزون فوتبال خصوصا در تیم ملی کشورمان باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار