پيامك های ارسالی شما بينندگان محترم مجله خبری شبكه يك سيما زين پس به صورت يك خبر هر روز در سايت خبری باشگاه خبرنگاران منتشر خواهد شد.

از روستاي فاقد گاز شهري در دو كيلومتري خط لوله گاز تا آب آلوده آبادان
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، مجله خبری شبکه اول سیما به عنوان یکی بخش های پر بیننده خبری سیما چندی است که به مخاطبان خود شماره پیامک اعلام کرده تا از این طریق مخاطبان این بخش خبری با دست اندرکاران این بخش تماس گرفته و سوژه های خبری و مشکلات خود را عنوان کنند.

بنا به استناد آمار، روزانه بین 8 تا 10 هزار پیامک از سوی شما مخاطبان عزیز به سامانه پیامکی مجله خبری ارسال می شود که این پیامک ها از طیف های مختلف هستند؛ از بیان مشکلات و سوژه ها گرفته تا تقدیر و تشکر از مسئولین برای فراهم آوردن خدمات مورد نظر شما مخاطبان در یک موضوع خاص.

پیامک های ارسالی شما برای دست اندرکاران مجله خبری شبکه یک سیما، به صورت روزانه بررسی و دسته بندی می شوند و از میان آن ها آن دست از پیامک ها که قابلیت پیگیری را داشته باشند انتخاب شده و در قالب یک بسته پیامکی و ارائه سوژه در اختیار خبرنگاران قرار می گیرد.

مجموعه سایت باشگاه خبرنگاران هم با استفاده از همین بسته پیامکی قصد دارد مطالب عنوان شده از سوی شما را هر روز و به صورت روزانه روی خروجی خود قرار دهد.

این بسته پیامکی به صورت گزیده، هر روز به جز روزهای تعطیل، در ساعت 19 روی خروجی باشگاه خبرنگاران قرار می گیرد. 

شما کاربر عزیز هم می توانید برای ارتباط گیری با این مجموعه خبری پربیننده، مطلب خود را به سامانه پیامکی 10001915 ارسال کرده و یا از طریق خط تلفن 09014812663 و با استفاده از نرم افزارهای موبایل محور، سوژه ها و حتی عکس و فیلم های خود با موضوع خبری را برای ما ارسال کنید.

لازم به ذکر است باشگاه خبرنگاران شماره و نام شما را برای انتشار گزیده پیامک ها در این بسته نزد خود به امانت حفظ می کند.

گفتنی است مجله خبری شبکه اول سیما هر شب به غیر از روزهای تعطیل بعد از خبر ساعت 19 به روی آنتن می رود.

سلام
"روستای ما با خط گاز فقط و فقط دو کیلومتر فاصله داره ولی از نعمت گاز محرومیم"
روستای چمترخان علیا شهرستان شوشتر
935919****

سلام
"آب لوله کشی های شهر آبادان به جای آب روشن آب گل آلود است .در پالایشگاه آبادان یه واحد گوگرد ساختن که آلودگیش برای مردم آبادانه .خواهشمندیم رسیدگی کنید" .
936271****

سلام
 "شرکت سایپا آذرماه در سایتش اعلام کرده برای خودروهای فرسوده با شرایط جدید جایگزین می دهد اما رفتیم نمایندگی می گویند به ما اعلام نشده. چرا وعده ی دروغ می دهند؟خواهشمندیم پیگیری کنید"
917336****

سلام
"لطفا علت کمی حقوق گازبان ها رو برسی کنید با اینکه تمام مدت و بیست و چهارساعته درخدمت شرکت گاز هستیم ساعتی حقوق میگیریم"
918971****

 سلام
"خسته نباشیدخواهشا اعلام بفرمایید ازچه زمانی بانکها وامهای بافت فرسوده منازل را پرداخت می کنند؟ به هر بانکی مراجعه می کنیم پاسخگو نیستند و وامی نمیدهند"
912741****

باسلام
" درباره وضعیت مربیان قرآنی که قراربود تبدیل وضعیت بشوند خواهشمندیم پیگیری کنید."
914936****


سلام
" دختر بچه ای دوساله در  روستاي ما ناشنواست اسمش مبينا دكتر گفته بايد حلزوني گوشش عمل بشه پدرش چوپانه نميتونه خرج عملش رو  بپردازه_ازتون خواهش ميكنم رسانه اي كنيد "
_لرستان_اليگودرز_روستاي گلبهار سفلي
916847****
 
"لطفا اجرا نشدن قانون مرخصی 9ماهه زایمان بانوان شاغل بیمه تأمین اجتماعی را پیگیری کنید."
939143****

"با عرض سلام وخسته نباشید آیا بر نقل انتقال خودسرانه پزشکان به مراکز استان ها نظارتی وجود دارد.خواهش میکنم گزارش تهیه فرمایید." زارعی.فارس.شهرستان فسا
917933****

سلام
" دانشگاه پیام نورشهرستان فیروزه با وجود تعداد زیاد دانشجو ساختمان ندارد و کلاسهایش درمدارس دانش اموزان تشکیل میشود الان چندساله که قراره ساختمانش را بسازند ولی کسی بفکر نیست خواهشا مسولان پیگیری کنند"
936727****

سلام
"وضعیت کارما مربیان بهداشت مناسب نیست درمقطع ابتدایی کارمی کنیم اما اضافه حقوق ابتدایی شامل ما نشده مزایای معلمین به ما داده نمی شود چند دفعه پیام دادم لطفا شما پیگیری کنید"
915931****

سلام
" استان کرمان شهرستانهای جنوب فاقد اقامتگاه معلولان کوچک وکودکان معلول مادر زادی است هیجگونه امکاناتی ندارند فکری بحالشان شود. شهرستانهای قلعه گنج .منوجان .کهنوج.رودبار جنوب .فاریاب فاقد کمپ نگهداری وهیچگونه هزینه نگهداری در منزل است.واقعا سخته بعضی از خانوادها بیشتراز یک معلول دارند"
939144****

" من از ميناب هشتبدي روستاي بندك هستم روستاي ما داراي 150 خانوار وبيش از550نفر فاقد از خانه بهداشت جاده آسفالت مسجد وهيچ گونه امكانات ورزشي است خواهش ميكنم پيام ما را به گوش مسولان برسانيد"
930155****

سلام
"چندباري پیام دادم ،خواهشمندم درمورد تبديل تاکسي هاي فرسوده خبري تهيه کنيد.باتشکر"
918976****

سلام
"مسکن مهر12پروژه 510واحدي واقع درگلبهار مشهد،بعد ازهفت سال انتظار اعضا،هنوز اپارتمان راتحويل نداده است واقدام به صدور دفترچه اقساط کرده و اعضا درصورت پرداخت نکردن مشمول جريمه بانک مي شوند و جالب اينکه اصلا زمان تحويل مشخص نيست. تشکر"
915503****

سلام
"جاده خاكى روستاى تپه اسماعيل به شهرستان سنقر كليايى از توابع استان كرمانشاه كه بطول 7 كيلومتر ميباشد ازسال 84تابحال دردست پيمانكاران مختلف افتاده اما هنوز به وضع خاكى خود باقيست فقط تعدادى دست انداز اضافه كرده اند لطفا پيگيرى كنيد"
918173****

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار