معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی گفت: آموزش‌های آگاه‌سازی عمومی در قالب نرم افزار در آینده نزدیک به جامعه هدف ارائه می‌شود.

مینو رفیعی، معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ارتقای آگاه سازی عمومی در پیشگیری از معلولیت‌ها اظهار کرد: برنامه آگاه سازی پیشگیری از معلولیت ها در جهت ارتقای سطح دانش مردم از سال 75 با همکاری ارگان‌هایی همچون نهضت سواد آموزی، آموزش و پرورش، هلال احمر،‌سازمان فنی و حرفه‌ای، کمیته امداد ، خانه‌های بهداشت در سراسر کشور اجرا می‌شود.
 
وی با اشاره به محوریت برنامه‌های آگاه سازی تصریح کرد: پیشگیری از ناشنوایی ، نابینایی، دانستیهای بارداری، مشاوره ژنتیک از جمله مهمترین برنامه‌های آگاه سازی عمومی است که به مردم ارائه می‌شود.
 
معاون پیشگیری از معلولیت‌های سازمان بهزیستی افزود: آموزشها توسط مربیان آموزشی، به جامعه هدف 45 تا 15 سال و به خصوص به مناطق محروم ارائه می‌شود.
 
وی عنوان کرد: جمعیتی بالغ بر 5 میلیون نفر در سراسر کشور تحت آموزش قرار گرفته‌اند.
 
رفیعی تاکید کرد: از سال 92 ، تمام آموز‌ش‌ها مورد بازبینی قرار گرفته است و سازمان در نظر دارد آموزش‌ها را در قالب نرم افزار به جامعه هدف خود در آینده نزدیک ارائه دهد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار