مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: جزئیات دستور فرمانده ناجا برای انهدام باند بزرگ کلاهبرداری/ سرکرده باند خودش را کارشناس ارشد بانک مرکزی معرفی می‌کرد + عکس ، بهزیستی کلینیک تخصصی ترک اعتیاد نوزاد، پیش بینی نکرده است ، پایان 3 روز هوای سالم در تهران/ افزایش غلظت آلاینده‌ها در روزهای آینده و.. است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اجتماعي" که در روز دوشنبه منتشر شده است به شرح زير است:

جزئیات دستور فرمانده ناجا برای انهدام باند بزرگ کلاهبرداری/ سرکرده باند خودش را کارشناس ارشد بانک مرکزی معرفی می‌کرد + عکس

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/11/13/2936042_839.jpg

چندی پیش اعضای باند بزرگ کلاهبرداری که با معرفی خودشان به نام نزدیکان مسئولان کشوری و لشکری از افراد ورشکسته کلاهبرداری می کردند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

بهره برداری از 4 بیمارستان و 36 مرکز درمانی در دهه فجر

 وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در ایام دهه فجر از 4 بیمارستان و 36 مرکز درمانی و خدماتی برای بیمه شدگان به بهره برداری می‌رسد.

شکار بیش از 4 هزار پرنده و تخریب 139 کوخه/ کشف و ضبط 176 قبضه سلاح شکاری و بادی
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: با پیگیری ماموران یگان 641 متخلف شکار و صید شناسایی و دستگیر شد.

پاتک پلیس به بساط شبانه 6 قمارباز
با حضور به موقع ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان کوثر استان اردبیل بساط شبانه قمار در روستای قره قشلاق برچیده و قماربازان دستگیر شدند.

بهزیستی کلینیک تخصصی ترک اعتیاد نوزاد، پیش بینی نکرده است

 معاون پیشگیری و درمان اعتیاد کشور گفت: کلینیک تخصصی برای ترک اعتیاد نوزاد طراحی نشده است و اعتیاد نوزاد در زمان تولد در بیمارستان درمان می‌شود.

تشریح برنامه های معاونت خدمات شهری در ایام دهه فجر
 معاون خدمات شهری شهرداری تهران برنامه ها و اقدامات معاونت خدمات شهری را تشریح کرد.

تعداد پارکینگ‌های مسقف در تهران متناسب با توسعه شهری نیست

عضو کمیسیون نظارت شورای شهر تهران گفت: ساخت پارکینگ‌های مسقف تهران، متناسب با توسعه شهری نبوده و کارگزاری پارکینگ‌های مکانیزه در رفع مشکل جای پارک خودرو امر بسزایی است.

احداث بیمارستان 500 تختخوابی جدید فیاض‌بخش/بازسازی و بهسازی 5 بیمارستان و مرکز درمانی
 مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت:بیمارستان 500 تختخوابی جدید فیاض‌بخش نیز در حال ساخت است و به همین شکل بیمارستان هدایت، شهید معیری، لواسانی و در مجموع 5 مرکز درمانی در استان تهران در حال بازسازی و نوسازی است.

پایان 3 روز هوای سالم در تهران/ افزایش غلظت آلاینده‌ها در روزهای آینده
 معاون نظارت و پایش محیط زیست استان تهران گفت: طبق اطلاعات رسیده از ایستگاه‌های سنجش هوا وضعیت کیفی هوا در شرایط سالم قرار دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار