اگر امروز بعد از 36 سال، رهبری به ضرورت پرداختن به اقتصاد مقاومتی اشاره می‌کند، برای این است که استکبار جهانی به تاثیرگذاری قدرت جمهوری اسلامی پی برده و دشمن متوجه شده که اگر تاثییرات آن را کنترل نکند، همچون سیاست، فرهنگ به یک الگو تبدیل خواهد شد.

استکبار جهانی به قدرت تاثیرگذاری جمهوری اسلامی پی‌برده است
به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین رنجبران رئیس پژوهشگاه فرهنگ و مطالعات اسلامی و عضو ارشد کنگره اقتصاد مقاومتی در نشست خبری کنگره ملی اقتصاد مقاومتی ضمن تبریک ایام الله ده فجر گفت:‌ انقلاب اسلامی با مشارکت حداکثری مردم و در کنار بصیرت ویژه مردم اتفاق افتاد.
 
وی تصریح کرد: ایستادگی و حضور امام راحل از دیگر ارکان پیروزی انقلاب بود که امروز شاهد تاثیرگذاری بیش از پیش انقلاب در جهان هستیم.
 
رئیس پژوهشگاه فرهنگ و مطالعات اسلامی با بیان این که بیداری اسلامی که در کشورهای عربی به وجود آمده برگرفته از انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: همین تاثیرگذاری استکبار جهانی را بر آن داشت که تا در برابر انقلاب اسلامی مقاومت کند.
 
وی افزود: اگر امروز بعد از 36 سال، رهبری به ضرورت پرداختن به اقتصاد مقاومتی اشاره می‌کنند، برای این است که استکبار جهانی به تاثیرگذاری جمهوری اسلامی پی برده و متوجه شده که اگر این قدرت تاثیرگذاری را کنترل نکند، همچون سیاست، فرهنگ به یک الگو تبدیل خواهد شد.
 
رنجبران اضافه کرد: از آن جا که طبق سیاست‌های ابلاغی همه قوا بسیج شده‌اند تا به اجرای این سیاست‌ها بپردزاند لازم بود تا بسترسازی لازم صورت گیرد تا بخش فرهیخته و دانشمند علم اقتصاد هم حمایت‌های لازم را در این بخش انجام داده و پاسخی به فراخوان رهبری داده باشند.
 
عضو ارشد کنگره اقتصاد مقاومتی در پایان خاطرنشان کرد: دانشگاه دفاع ملی و دانشگاه شهید بهشتی با محوریت راهبردی و نظری تمام قد وارد مسئله پیشبرد ابلاغیه سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار