تلاش فدراسیون ووشو برای حضور مربی برجسته "بانوان" در ایران

رییس فدراسیون ووشو از حضور یکی از بهترین مربیان حال حاضر ووشوی جهان در راس کادر فنی تیم ملی بانوان خبر داد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،مهدی علی‌نژاد در مورد پروسه جذب سه مربی چینی اظهار کرد: ما برای تیم‌های خودمان در بخش‌های مختلف ساندا و تالو سه مربی چینی درخواست کرده بودیم که برای بخش ساندای بانوان یک نفر را معرفی کرده‌اند. ما بررسی‌های لازم روی کارنامه این مربی را انجام دادیم و درخواست به خدمت گرفتن او را به کمیته بررسی مربیان خارجی در وزارت ورزش و جوانان ارائه کرده‌ایم.

وی افزود: برای حضور این مربی توانمند در ایران منتظر نظر وزارت ورزش و جوانان هستیم در صورتی که حضور این مربی در ایران قطعی شود او یکی از بهترین مربیان ساندای بانوان جهان است که ما می‌توانیم به خدمت بگیریم.

رییس فدراسیون ووشو در مورد رزومه این مربی گفت: این مربی قهرمانی جهان در سال 2005 ، قهرمانی جام جهانی در سال 2006 و قهرمانی چین از سال 2002 تا 2006 را در کارنامه دارد که این‌ها مربوط به دوران بازیگری‌اش است. در دوران مربی‌گری هم از سال 2009 مربی یکی از استان‌های بسیار خوب چین بوده و نتایج مطلوبی هم گرفته است. حضور او در ایران قطعا مفید خواهد بود.

وی در مورد جذب مربی تالو برای تیم‌های مردان و زنان گفت: هنوز فردی را برای این تیم‌ها معرفی نکرده‌اند و منتظر هستیم تا کارهای آن‌ها نیز انجام شود. اگر نفرات مورد نظر معرفی شدند، ما هم کار آن‌ها را از طریق کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش دنبال خواهیم کرد.

پانگ سرمربی چینی تیم ساندای بانوان بود که 6 سال در ایران فعالیت کرد و امسال بعد از بازی‌های آسیایی و مسابقه‌های جام جهانی به طور کامل از تیم ملی جدا شد. مسئولان فدراسیون بعد از جدایی او، به دنبال جذب یک مربی بهتر بودند و در همین راستا با انجمن ووشو چین مکاتبات لازم را انجام دادند که طبق گفته علی‌نژاد در صورت حضور این مربی باسابقه در ایران، قطعا مدال‌آوری ووشوی بانوان نسبت به گذشته متحول خواهد شد.

/انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار