اتفاق عجیب درمورد بازیکن سابق استقلال؛

داستان هلمکه واقعا چه بود؟!

هلمکه در حالی از تیم استقلال جداشد که گفته می شد مصدوم است و به عمل نیاز دارد اما این بازیکن با تیم الاهلی مصر توافق کرد و قرار داد امضا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران هافبک آلمانی_برزیلی سابق استقلال،با عقد قراردادی به عضویت باشگاه الاهلی مصر درآمد.
باشگاه الاهلی مصر با انتشار این خبر در سایت خود نوشت: هنریک هلمکه پس از موفقیت در تست پزشکی باشگاه الاهلی با قراردادی سه ساله و نیمه به این تیم پیوست.

گفتنی است باشگاه الاهلی مصر نسبت به وضعیت زانوی هلمکه نگرانی هایی داشت و به همین دلیل این بازیکن تحت نظر دکتر ماجد، پزشک مشاور باشگاه تست ویژه ای را انجام داد اما هیچ ردی از آسیب دیدگی در سطح شدید در زانویش دیده نشده است.

شایان ذکر است این انتقال در شرایطی صورت می گیرد که باشگاه استقلال پس از آسیب دیدگی وی در بازی دوستانه مقابل صنعت نفت رسما اعلام کرده بود این بازیکن 6 هفته از میدان دور خواهد بود و نمی تواند آبی پوشان را تا پایان لیگ همراهی کند.

اما این در حالی است که مسئولان استقلال مدعی هستند که این بازیکن به جراحی نیاز داشت اما هلمکه قراردادش را نیز امضا کرد تا شرایط برای استقلال تغییر کند.

استقلالی ها مدعی شدند که تمام مدارک پزشکی وی موجود است و این بازیکن با مصدومیت روبرو بوده است زیرا در غیر این صورت استقلال در لیگ به وی نیاز داشت و به راحتی از این بازیکن نمی گذشت تا وی را از دست بدهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: هلمکه ، الاهلی ، اتفاق ، عجیب ، مصدوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۱۳ بهمن ۱۳۹۳
این بنده خدا دید که فوتبال ایران به همه چی شبیه غیر از فوتبال و هرج و مرجه فکر خودشو کرد
جلو ضررو هر وقت بگیری نفعه
آخرین اخبار