فجر در شبكه دو جاودانه می‌شود

نماهنگ «جاودانه‌های فجر» با هدف یادآوری و بازسازی تصویری هشت قطعه از خاطره‌انگیزترین و معروف‌ترین سرودهای انقلاب از شبکه دو روی آنتن می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ این کلیپ که برای یادآوری و بازسازی تصویری سرودهای دهه فجر تولید می‌شود، توسط مهرداد همایان تهیه و کارگردانی شده و طی آن هشت قطعه از خاطره‌انگیزترین سرودهای انقلاب (ایران، ایران، همه جا کفر و دروغ، بوی گل سوسن و یاسمن، الا معمار و طراح حرم، خمینی ای امام، به لاله در خون خفته، آمده موسم فتح ایمان، هوا دلپذیر شد) در دو قطعه پنج دقیقه‌ای به نحو زیبا و جالبی با یکدیگر تلفیق شده‌اند.
 
این اشعار توسط «گروه بین المللی تواشیح هدی» بازخوانی شده و برای اجرای سرود «ایران ایران» از آقای رضا رویگردی استفاده شده است.
 
این نماهنگ با حفظ اصل آثار و استفاده از تصاویر متنوع و در کنار هم قرار دادن سرودها در قالب اثری واحد  احساس تنوع و پویایی  را در مخاطبان ایجاد می کند.
 
گنجاندن محتوای ارزشی و با قدمت انقلاب در یک فرم نو، استفاده از جلوه های بصری و رنگهای شاد و تدوین با ریتم تند از ویژگی هایی است که این نماهنگ های خاطره انگیز را  برای مخاطبان جذاب تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ رض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار