اکبریان در تذکری شفاهی مطرح کرد

ضرورت ارائه لایحه نظام هماهنگ خدمات کشوری به مجلس/ دولت و مجلس نسبت به حل مشکل فرهنگیان اقدام کنند

نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با تاکید بر ضرورت ارائه لایحه نظام هماهنگ خدمات کشوری در تذکری به وزیر صنعت، خواستار توجه به مشکلات مردم و نانوایان در نتیجه افزایش 30 درصدی قیمت نان شد.

ضرورت ارائه لایحه نظام هماهنگ خدمات کشوری به مجلس/ گرانی نان قابل توجیه نیستبه گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، عزیز اکبریان نماینده کرج در تذکر شفاهی خود در صحن علنی امروز (یکشنبه 12 بهمن‌ماه) مجلس شورای اسلامی خطاب به رییس‌جمهور گفت: درخواست دارم لایحه نظام هماهنگ خدمات کشوری را در دستور کار خود قرار دهید.

نماینده کرج اظهار داشت: انتظار می‌رود که این لایحه سریعتر به مجلس ارسال شود زیرا سه سال از اتمام این قانون می‌گذرد در حالیکه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری در وضعیت بدی است.

وی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش نیاز به یک جهاد ملی دارد، فرهنگیان امروز در وضعیت بدی به سر می‌برند و نیاز است که دولت و مجلس نسبت به حل مشکل فرهنگیان،‌ سرانه مدارس، مطالبات فرهنگیان و همچنین بیمه طلایی و رتبه‌بندی آنها اقدام کند.

اکبریان در تذکری به وزیر نفت نیز افزود: 75 روستا در محور جاده چالوس در شمال تهران و کرج فاقد گاز هستند که باید گازرسانی هر چه سریعتر انجام شود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: شما به قولی که دادید عمل نکردید و متاسفانه قیمت نان 30 درصد افزایش یافته، که به بروز مشکلاتی برای مردم و نانواها منجر شده است.

پایان پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار