در دهه فجر؛

یک هزار و 30 پروژه عمرانی استان فارس به بهره برداری می رسد

استاندار فارس گفت: یک هزار و 30 پروژه عمرانی در دهه فجر در استان به بهره برداری می رسد.

یک هزار و 30 پروژه عمرانی استان فارس به بهره برداری می رسد
به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، سید محمد احمدی، یکشنبه در آغازین روز از دهه مبارک فجر، در جمع خبرنگاران، ضمن گرامیداشت این ایام افزود:بیش از 160 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه ها هزینه شده است .

وی با بیان اینکه امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها، شاهد رشد اقتصادی و توسعه استان باشیم اظهار کرد: این پروژه ها شامل خدماتی و رفاهی، بهداشتی، آبرسانی، برق و جاده سازی می شود که با همکاری و مشارکت بخش خصوصی اجرا شده و امروز شاهد افتتاح تعدادی از آنها خواهیم بود.

استاندار فارس، با اشاره به تلاش های انجام شده از سوی دولت یازدهم ظرف یک سال و نیم گذشته گفت: دولت تدبیر و امید از ابتدای شروع فعالیت خود تاکنون موفق شده که تحولات چشمگیری را در عرصه های بهداشت و درمان، رشد اقتصادی کشور و کاهش تورم در کشور ایجاد کند.

وی ادامه داد: علاوه بر موفقیت های داخلی، در عرصه های بین المللی نیز با توجه به جهت گیری های مناسب رییس جمهوری شاهد موفقیت دولت تدبیر و امید بوده ایم.

استاندار فارس، ضمن تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه برنامه های دهه مبارک فجر گفت: 22 بهمن، نقطه عطف تاریخ ملت ایران است که طی آن به دو هزار و 500 سال حاکمیت شاهان و طاغوت های نامشروع، با نثار خون مردم، پایان داده شد و به جای آن حکومت جمهوری اسلامی جایگزین شد.

احمدی تصریح کرد: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، جهانیان کشور ایران را با برخی مظاهر کم اهمیت و نامناسب می شناختند و ارزشی برای ما قائل نبودند اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، ملت ایران با هویت جدیدی در دنیا شناخته شد و به عنوان ملتی آزاد، مستقل و سرفراز به دنیا معرفی شدند.

انتهای پیام/ زا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.